שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » תיבחן האפשרות לבצע חיסונים גם בלילה
אדלשטיין הנחה
שר הבריאות קיים הערכת מצב במשרדו על המשך מבצע החיסונים וציין כי "עד סוף מרץ נוכל לחסן כ-5 מיליון אזרחים במנה הראשונה". חיסון המורים מתוכנן לימים רביעי-שישי
יולי אדלשטיין יו"ר ועדת חוץ וביטחון | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין קיים היום הערכת מצב עם בכירי משרדו על המשך מבצע "חוזרים לחיים" של משרד הבריאות. אדלשטיין ציין כי "עד סוף מרץ נוכל לחסן כ 5 מיליון אזרחים במנה הראשונה".

לקראת נחיתת כמויות משמעותיות של חיסונים היום ובימים הקרובים, השר הנחה את אנשי המשרד לבדוק אפשרות של ביצוע חיסונים גם בשעות הלילה כדי לאפשר חיסון מהיר ככל הניתן. אנשי המשרד הציגו לשר את התיעדופים שנקבעו וכן את מבצע חיסוני צוותי ההוראה המתוכנן להיערך בימים רביעי-שישי השבוע. מהנתונים עולה כי למעלה מ 72% מבני 60 פלוס כבר התחסנו.

שר הבריאות הדגיש כי גם בשעה שהחיסונים ייפתחו לאוכלוסיות נוספות, הוא מבקש שתמשיך להינתן העדפה למי שמגיע להתחסן בגילים מתקדמים. "אנחנו במספרים מדהימים של מעל 72 אחוז מקרב האוכלוסיה המבוגרת. הנתון הזה צריך לדרבן אותנו עוד יותר להמשיך במתן עדיפות להם, מתוך הבנה שהם האוכלוסיה בסיכון", אמר אדלשטיין.

אדלשטיין עדכן הבוקר בטווטיר כי "סיימנו 3 שבועות של מבצע לתת כתף עם 3 בשורות נהדרות: 1. אתמול התחלנו בחלוקת המנה השניה. 2. עד עכשיו התחסנו 1,817,000 איש במנה ראשונה. 3. היום יתחילו להגיע משלוחים משמעותיים נוספים של חיסונים. תתחסנו ותקפידו על הנחיות הסגר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים