שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לבטל את הדו"חות שניתנו ממצלמות נת"צ
דרישה מעיריית ב"ב
חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד יעקב וידר הגיש הצעה לסדר ובה דרש דיון דחוף בעניין השבוע במועצת העיר בני ברק
מצלמת כביש. תמונת אילוסטרציה | צילום: hadescom, שאטרסטוק

בעקבות תלונות רבות של נהגים בנוגע למצלמות האכיפה שהוצבו לאחרונה לאורך רחוב ז'בוטינסקי ועל התנהלות שערורייתית ושיטתית של מתן דוחו"ת בצורה לא הוגנת מצד עיריית בני ברק, הגיש יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק ויו"ר סיעת הליכוד, הצעה לסדר ובה דרש דיון דחוף בעניין השבוע במועצת העיר בני ברק.

הדיון וההצבעה על הצעתו של וידר לביטול גורף של כל הדו"חות שניתנו מהמצלמות האוטומטיות, וכן הדרישה להשהות את פעילותן עד לקיום דיון מעמיק בעניין ובחינת חלופות תעלה ביום חמישי השבוע להצבעה במועצת העיר.

התלונות כוללות בין השאר טענה כי המצלמות הותקנו לשם מעקב חניה ולאחר הפיכתן למעקב אחר הנוסעים בנתיב תח"צ בצורה תמוהה, לא ניתנו כל אזהרות אלא מיד דו"חות, וכי העירייה פועלת בשיטת "מצליח" ובמקום לשלוח מיידית את הדו"ח, היא ממתינה חודשיים ואף יותר ושולחת בבת אחת מספר דוחו"ת על סך 500 ש"ח על כל דו"ח.

כמו כן התקבלו תלונות רבות מצד נהגים כי לא מתאפשרת נסיעה של מספר מטרים על נתיב התח"צ בכדי לפנות לרחובות הסמוכים מבלי לחטוף דו"ח, דבר שתוקע לחלוטין את התנועה ומסכן את בטיחות הנהגים.

בסיום ההצעה מוסיף וידר כי "התנגדתי להפעלת המצלמות והזהרתי מראש שפרט למילוי הקופה לרווחת העסקנים, הן לא יובילו לצמצום כלשהו של העומסים או תועלת אחרת וכך בדיוק קרה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים