שיתוף
תגובות
משפט » לבייב: "הוילה נרכשה לטובת הנכדים"
נדל"ן
לב לבייב טוען כי העובדה שהוא "בעל ממון" אינה מצדיקה את חיובו בחובותיו של בנו, בסוף השבוע הגיש לב לבייב את התנגדותו לבקשת הנאמן שמונה לנכסי בנו למכור וילה בסביון הרשומה על שם שלום לבייב
לב לבייב | צילום: יח"צ

בנו של לב לבייב, שלום לבייב, הוכרז כפושט רגל ביולי 2019. כחלק מחדלות פרעון הוצב לתפקיד נאמן שאמון למכור את נכסיו של לבייב הבן.

הנאמן עו"ד ערן קאופמן ציין כי חובותיו של שלום לבייב מסתכמים בכ־700 אלף שקל וכי הווילה שבבעלותו ובבעלות פרודתו מוערכת בכ־10 מיליון שקל, ולכן "המצב בתיק מעורר גיחוך".

כחלק מהתהליך ביקש הנאמן למכור את הוילה בסביון בשווי של כ-10 מיליון שקלים שאביו של שלום, לב לבייב העניק לו בכדי שיוכל הוא ומשפחתו להשתכן שם.

האב לב לבייב התנגד למכירת הנכס ואמר כי הנכס בסביון נרכש מכספו לטובת נכדיו שלו ונועד להבטיח את מגוריהם. לדבריו, "הנכס אינו חלק ממצבת הנכסים של החייב, הוא מעולם לא היה כזה" וכי הנכס בסביון נרכש לטובת הנכדים , ולכן מתנגד למוכרו כחלק מפרעון החובות של בנו.

הנאמן, טען לבטלותה של הערת אזהרה לטובת לב לבייב בנכס. לדבריו, האב העניק לבנו שלום ורעייתו 10.5 מיליון שקל כמתנה לצורך רכישת הבית בסביון. "מתנת האב היתה כסף ולא בית המגורים. שבועיים לאחר רכישת הנכס נרשמה הערת אזהרה שלילית לטובת לב לבייב אשר באה למנוע מהחייב ורעייתו עשיית כל עסקה בנכס ללא הסכמת האב", טען הנאמן.

באי כוחו של לב לבייב, עוה"ד דורון דן ודנה ממן ממשרד וקסלר ברגמן ושות', טענו: "בכל הכבוד, אביו של החייב אינו חב בחובות החייב. בין אם האב הוא בעל ממון או לא – הדין הוא אחד".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים