שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » השר השווה את זלנסקי להיטלר – רה"מ בנט הגיב
"להיטלר היה דם יהודי"
בעקבות דבריו החמורים של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, זימן משרד החוץ את שגריר רוסיה בישראל לשיחת הבהרה עם סמנכל אירו-אסיה
שר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב, עורר סערה כאשר השווה את נשיא אוקראינה זלנסקי להיטלר. את דבריו אמר לברוב לתקשורת האיטלקית וטען כי יהדותו של זלנסקי לא אומרת כלום על האדם עצמו.

ראש הממשלה, נפתלי בנט הגיב על הדברים: "אני רואה בחומרה את התבטאותו של שר החוץ הרוסי. דבריו אינם אמת ותכליתם פסולה. שקרים מעין אלו מטרתם להאשים את היהודים עצמם בפשעים הנוראים ביותר בהיסטוריה שנעשו כנגדם, ובכך לשחרר את האחריות מצוררי ישראל. כפי שכבר אמרתי, שום מלחמה בימינו אינה השואה ואינה דומה לשואה. יש להפסיק לאלתר להשתמש בשואת העם היהודי ככלי לניגוח פוליטי".

בעקבות דבריו החמורים של שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, זימן משרד החוץ את שגריר רוסיה בישראל לשיחת הבהרה עם סמנכל אירו-אסיה.

שר החוץ יאיר לפיד: "דבריו של שר החוץ לברוב הם גם התבטאות בלתי נסלחת ושערורייתית וגם שגיאה היסטורית איומה. היהודים לא רצחו את עצמם בשואה. הרמה השפלה ביותר של גזענות נגד היהודים היא להאשים את היהודים עצמם באנטישמיות".

כזכור, אמש בעת ריאיון שהעניק שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב, הוא צוטט משווה את נשיא אוקראינה זלנסקי להיטלר. בדבריו אמר לברוב על הנשיא זלנסקי, כי יהדותו לא אומרת כלום על האדם, "האנטישמיים הכי גדולים הם היהודים". לברוב טען לראיה ואמר כי "להיטלר היה דם יהודי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים