שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » "להב 433 הוא חוד החנית של משטרת ישראל"
ביקור השר
השר לביטחון הפנים, סגן השר, מנכ"ל המשרד וסגל המשרד ביקרו באגף החקירות והמודיעין בהובלת מפכ"ל המשטרה, ראש אח"מ, וראש להב
עמר ברב לב וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
ביקור בר לב בלהב |
צילום: דוברות המשטר

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, סגן השר, ניצב בדימוס, ח"כ יואב סגלוביץ, מנכ"ל המשרד תומר לוטן וסגל המשרד לבט"פ ביקרו היום באגף החקירות והמודיעין בהובלת מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב(קובי) שבתאי, ראש אח"מ, ניצב יגאל בן שלום וראש להב, ניצב מוטי לוי.

במהלך הביקור שהתקיים היום, נפגשו השר וסגנו עם סגל פיקוד האגף על כל יחידותיו. מהמפקדים שמעו סקירה כללית על מאפייני הפעילות, היכולות והתרומה הגדולה של האגף במאבק בפשיעה בישראל.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: "הביקור במשרדי להב 433 ובאח״מ הרשים אותי מאוד משתי סיבות: הראשונה, שיווי המשקל בין כוח למוח בגופים כמו שלנו חייב לשאוף לכיוון המוח. אם הטכנולוגיה מסייעת ומקדמת – חייבים לדאוג שהיא תעמוד במגבלות החוק והקביעה המשפטית. ואת זה עושים פה בצורה מצוינת. השנייה, ליחידת עילית יש משימה חשובה לא-פחות מייעודה ככוח מיוחד, וזה להנחיל את התורה, את הייחודיות ואת הערכים ליחידות האחרות. דבר שנעשה פה גם כן. הערכים שמיושמים בלהב ואח״מ חשובים מאוד לחברה הישראלית וליום-יום של האזרחים, ובראשם – כולנו שווים בפני החוק".

סגן השר ח״כ יואב סגלוביץ, מי שכיהן כראש אגף חקירות ומודיעין והקים את היחידה הכלכלית ואת יחידת להב 433: ״אני מתרגש לחזור לפה עכשיו בתפקידי כסגן שר וחבר כנסת במקום בו היה הבית השני שלי במשך שנים רבות. התרשמתי מאוד מהמחויבות והמקצועיות של הקצינים והשוטרים ביחידות. חשוב שהיחידות יקבלו את הגיבוי שלנו, כקובעי המדיניות לבצע את עבודתם בצורה המיטבית, המקצועית, הראויה וההגונה המתאימה למשטר דמוקרטי. עבודה רוחבית ומשולבת של כל מערכת האכיפה הם אחד מיעדי המשרד והם תנאי הכרחי להצלחה. אעשה ככל שביכולתי וסמכותי על מנת לתת לכם את הרוח הגבית והכלים המשפטיים והארגוניים להאבק בארגוני הפשיעה, בפשיעה בחברה הערבית, בשחיתות הציבורית המהווים איום על הביטחון הלאומי. אני מודה למפכ״ל, לראש אח״מ ולראש להב ולכלל המפקדים והשוטרים באח״מ ובלהב".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי: "אגף החקירות והמודיעין של המשטרה ובתוכו להב 433 הוא חוד החנית של משטרת ישראל במאבק בפשיעה החמורה, ארגוני הפשע והשחיתות הציבורית. מדובר בפשיעה שמשפיעה על כל אזרח ואזרח בישראל, פשיעה מסכנת חיים שמגלגלת מיליארדי שקלים. אנחנו הולכים ומשקעים יותר ויותר משאבים הן במאבק כלכלי אל מול העבריינים, חילוט רכוש וכספים שמקורם בפעילות עבריינית והן במאבק בפשיעה המאורגנת בחברה הערבית מתוך הנחה שהכסף הוא מחולל מרכזי. אנו רואים שישנה מגמה שהולכת ומתעצמת בכל הנוגע למעבר הפשיעה למיימד הקיברנטי, סחר בסמים, אמל"ח, הימורים, הונאות, עבירות מין ופשיעה נגד קטינים זו רשימה חלקית של עולם הולך ומתרחב ואנו עושים את ההתאמות תוך חיזוק המערכים המשטרתיים הפועלים בתחום וכבר בקרוב אנו נשמע על פרשיות גדולות שהבשילו למעצרים. באגף משרתים מומחים ברמה הלאומית והבין לאומית בתחומם. באגף החקירות והמודיעין יש למשטרה יכולות מתקדמות ייחודייות אותן היא מספקת גם לארגוני הביטחון הנוספים בארץ ובעולם, שיתופי פעולה חוצי גבולות שתורמים רבות לביטחון מדינת ישראל ואזרחייה".

עמר ברב לב, יואב סגלוביץ וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
עמר ברב לב וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
עמר ברב לב וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
יואב סגלוביץ וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
יואב סגלוביץ | צילום: דוברות המשטרה
עמר ברב לב וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
עמר ברב לב וקובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים