שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "להגביר את הפעילות נגד המשטר האיראני"
הרמס"ד היוצא
כהן נאם בטקס קבלת תואר דוקטור לשם כבוד בבר אילן: "שלום הוא אינה משימה קלה ולכן בשנים האחרונות גוברת חשיבותה של הלחימה החשאית"
יוסי כהן | צילום: חיים צח / לע"מ

ראש המוסד יוסי כהן קיבל הערב (ראשון) תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד מאוניברסיטת בר אילן. כהן, שיסיים את תפקידו מחרתיים, אמר כי יש "להגביר את הפעילות נגד המשטר האיראני ולהילחם בו ובפעולותיו עד חורמה".

"כדי שישראל תעמוד באתגריה הביטחוניים נדרשים מנהיגות ואומץ, ונכונות לפעול. הפעולה הביטחונית של היום חשובה לא פחות מהפעולה המלחמתית של המחר", אמר ראש המוסד היוצא. הוא הוסיף כי "אנחנו מבינים ששלום הוא אינה משימה קלה ולכן בשנים האחרונות גוברת חשיבותה של הלחימה החשאית. המוסד מתמחה בניהול מערכות מתמשכות. אנו נמצאים במצב תמידי של לחימה נגד אויבנו ולמען השלום".

"לא תמיד משימה זו קלה ולכן בשנים האחרונות גוברת חשיבותה של המלחמה החשאית במלחמתנו נגד ארגוני טרור כמו חיזבאללה וחמאס שרק לאחרונה הרים שוב את ראשו ואל מול איראן על כל פעילותה האלימה באזורנו ושאיפתה לנשק גרעיני".

"עם סיומה של תקופת שירותי כראש המוסד ובמעמד מיוחד זה, אני מבקש להודות לאוניברסיטת בר-אילן ולפרופ' אריה צבן על הענקת התואר המכובד", אמר ראש המוסד היוצא. "כבוגר האוניברסיטה מתחדד הצורך לשלב תמיד – ספרא וסייפא". לצד כהן קיבלו את התואר שורה של אנשים וארגונים שזכו למוניטין בפעולתם למען טובת הכלל ועל תרומתם לחברה ולמדינת ישראל, בין היתר – ד"ר טל זקס, המנהל הרפואי של חברת מודרנה.

"אמנם שמי רשום בין מקבלי התואר, אבל לצדו היו צריכים להיות רשומים אלפי המשרתות והמשרתים בקהילת הביטחון והמודיעין הישראלית", אמר כהן בעת קבלת הפרס. "ישראל בוודאי צריכה לוחמים עזי נפש אבל גם מדענים ומהנדסים, היסטוריונים ופילוסופים וחוקרי מקרא ותלמוד, רופאים ואחיות – ועוד רבים וטובים מכל תחומי הידע והמחקר. כל התחומים חשובים לא רק כדי שיהיה לנו חיים במדינת ישראל אלא כדי שיהיו חיים עמוקים, עשירים ומלאי משמעות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים