שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "להוציא הקלטות מתוך הקבינט – זו שערורייה"
גנץ
שר הביטחון תקף את רה"מ על חוסר המעש לטענתו בנוגע להדלפות מדיוני הממשלה: "ככה אי אפשר לנהל ממשלה ומדינה". שר האוצר מתחייב: "לא יהיו יותר סגרים"
בני גנץ | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ שב ותקף בראיון ל'חדשות 13' את ההדלפות מקבינט הקורונה ואמר כי "יש הבדל בין תדריך רקע לעיתונאים לבין להוציא הקלטות מתוך הקבינט – זו שערורייה, ככה אי אפשר לנהל ממשלה ומדינה".

כשנשאל גנץ האם נתניהו הוא זה שמדליף, ענה: "אני לא מאמין שנתניהו מעביר את ההקלטות באופן אישי, אבל לדעתי הדברים נעשים בידיעתו. הוא צריך לדאוג שההדלפות הללו ייפסקו. מבחינתי הוא לא עושה את מה שמתוקף אחריותו לעשות".

יו"ר כחול לבן נשאל לגבי מצבו הפוליטי לקראת הבחירות ואמר כי "אני עושה את המעשה האחראי מבחינת הגוש ומדינת ישראל. אני יציב וצומח לאט, ויש לי את כל הכוונות להמשיך".

שר האוצר ישראל כ"ץ התחייב בראיון ל'חדשות 12' כי "זו הפתיחה האחרונה. לא יהיו יותר סגרים". בתגובה לדברים שהשמיע כ"ץ בקבינט הקורונה כשטען כי "שבועיים זה רחוק מאוד", הבהיר: "רציתי החלטות מדויקות, לא לחכות. תתקבל מחר החלטה על פתיחת חלק גדול במשק בתחילת השבוע".

"אני כל כך רחוק פוליטית ממה שגנץ אומר", הדגיש. "אני רוצה שהעסקים יפתחו בשני שלבים בצורה מבוקרת. חשוב לי שלצד הקורונה והתו הירוק, הדברים יקרו במדויק כדי שכל העסקים יוכלו להכיל את עצמם לפתיחה הגדולה". באשר לפורים אמר: "זה דבר אחר ונקודתי, יצטרכו למצוא פתרונות לערב או שניים – זה לא קשור לדבר הכולל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים