שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » קהל חסידים » "להציל את עולם התורה מידי עוכרי הדת"
הגבאי בבעלזא
אחרי קריאת התורה בבעלזא הכריז הגבאי הרב שמעון וואלף קליין בנוכחות האדמו"ר על חובת ההשתדלות להשפיע על אחרים להצביע למפלגת יהדות התורה
כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא | צילום: א.מ.ש.

אחרי קריאת קריאת התורה היום (שבת) בבית המדרש הגדול של חסידות בעלזא בירושלים הכריז הגבאי הרב שמעון וואלף קליין כי "כלל החסידים מתבקשים להשתדל להגביר את הכוח שלהם, וללכת להצביע, ולהשפיע על אחרים להצביע, למפלגת יהדות התורה שסימנה ג', ועל ידי כך לקדש את שמו יתברך ברבים ולרומם את קרן הקדושה".

ההכרזה המסורתית נאמרה בנוכחותה של כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא ובפני המוני החסידים שנאספו לתפילה בבית המדרש, והיא נאמרה באותו לשון גם בכל בתי הכנסת של חסידות בעלזא שבכל רחבי הארץ.

הגבאי פתח את דבריו באומרו כי הוא מדבר בשם הרבי שליט"א: "ידוע לכול כי כ"ק מרן אדמו"ר מהר"א מבעלזא זי"ע ציווה להשתתף בבחירות לכנסת. והיות וכעת יתקיימו בחירות, וכידוע כי גופי היהדות תלויים בה, והנציגים החרדים עומדים על המשמר כדי להציל את עולם התורה מידי עוקרי הדת וכדי לחזק את יסודות הדת – מבקשים מכל אחד ואחד להשתדל להגביר את הכוח שלהם, וללכת להצביע, ולהשפיע על אחרים להצביע, למפלגת יהדות התורה שסימנה ג', ועל ידי כך לקדש את שמו יתברך ברבים ולרומם את קרן הקדושה".

"ובזכות זה", סיים הגבאי, "כל אחד יקבל את הישועות שהוא צריך, עם כל הברכות אשר כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מברך, חיי אריכי, בני ברוכי ומזוני רוויחי, עם כל הטוב, ו'א כשר'ן און פרייליכען פסח'".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הכן כל מילה הנאמרת בבעלזא ההשפעה על כל העולם כולל המתנגדים ימ"ש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים