שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "להרחיב את שיתוף הפעולה עם הירדנים"
גנץ בבקעה
שר הביטחון בסיום סיור בבקעת הירדן: "לחזק את הרשות הפלסטינית- לעומת החמאס בעזה, שם נמשיך לפעול להשבת הבנים ולהבטחת שקט ארוך טווח"
תגיות:
גנץ בסיור בבקעת הירדן: | צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
צילום: טל עוז / משרד הביטחון

שר הביטחון, בני גנץ, קיים היום סיור בבקעת הירדן ובגבול ירדן, ביחד עם מפקד פיקוד המרכז אלוף תמיר ידעי, ראש אגא"ס אלוף טל קלמן, מתאם הפעולות בשטחים אלוף רסאן עליאן וראש המנהל האזרחי תא"ל פארס עטילה. גנץ הגיע למעבר אלנבי ולקאסר אליהוד, וקיים הערכת מצב ממוקדת באתגרים בגבול המזרחי.

עוד נפגש גנץ ביחד עם שר החקלאות אלון שוסטר, עם ראש מועצה אזורית מגילות אריה כהן ועם ראש מועצה אזורית בקעת הירדן ומועצת יש"ע דוד אלחייני.

שר הביטחון גנץ אמר בסיום הביקור: "אני מסיים סיור בגבול המזרחי והארוך ביותר של מדינת ישראל עם שכנתינו ירדן, שיש לנו יחסי שלום איתה, כמו גם קשרים אסטרטגיים איתה ועם המצרים. ישראל תמשיך לחזק את ברית המתונים עם מדינות האזור ונמשיך לפעול ביחד עם ידידותינו בכדי להביא ליציבות ושגשוג במזרח התיכון כולו. יש לישראל אינטרסים משותפים רבים עם שכנינו הירדנים והגיעה העת לפתח ולהרחיב אותם לתחומים נוספים- כלכלה, מסחר, חקלאות ועוד:.

"אנחנו נמצאים במצב שיש אפשרות להרחיב את שיתוף הפעולה גם עם שכנינו הפלסטינים ולחזק את הרשות לעומת החמאס בעזה, שם נמשיך לפעול להשבת הבנים ולהבטחת שקט ארוך טווח. לא יהיה שום סיכום אחר. לצד זאת, אנו מוכנים ודרוכים מול כל איום ונמשיך לשמור על אזרחינו ולחזק את אחיזתנו בבקעה, שהיא נכס ביטחוני חיוני מהמעלה הראשונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים