שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » להתנייד עם קלנועיות: מגוון קלנועיות שכדאי להכיר
בחירת קלנועית
רכב הקלנועית הוא רכב ייחודי המאפשר לאנשים שלא יכולים להתנייד עם רכב מנועי, להתנייד בקלות ובעצמאות בכל מקום באזור המגורים שלהם.
תגיות:
קןלנועית | צילום: FREEPIK

זה יכול להיות גישה מהירה ונוחה אל הסופר הקרוב, נסיעה קצרה אל קופת החולים ואפילו סתם כדי לטייל באזור. בעבר שוק הקלנועיות היה קטן מאוד, כיום מדובר על ענף מתפתח עם המון סוגים. אז אילו קלנועיות קיימות כיום. במאמר הבא תוכלו לקרוא על מספר סוגים שכדאי להכיר.

קלנועיות יחיד

קלנועיות יחיד הן קלנועיות שבהן יש מושב אחד לנהג אחד. מדובר על סוג מאוד מתקדם של קלנועיות ששם דגש על אגרונומיות מעולה עבור הנוסע. כמו כן, בקלנועיות אלו שמים דגש מאוד גדול על הנדסת האנוש על מנת שתוכלו להנות מנוחות מקסימלית. בקולנעיות היחיד בדרך כלל תמצאו סל קדמי ואחורי להנחת חפצים וקניות, גגון למצבי שמש וגשם, מראות צד ועודד. 

קלנועיות היחיד מאפשרות לכם לנסוע גם ברחובות, אבל לא רק! קלנועיות אלו קומפקטיות יותר ועם חלקן ניתן גם להתנייד בתוך חנויות ובתוך מתחמים סגורים כמו קניונים למשל.

קלנועיות לזוגות

לפעמים אנו זקוקים לרכב שאינו מנועי מצד אחד, אך מצד שני, יכול לקחת איתו גם נוסע נוסף. זה מעולה עבור הסבתא או הסבא שרוצים לקחת איתם את הנכד לטיול. זה מצוין עבור האדם שהנכה שיש לו מטפל או מטפלת צמודים. בקלנועיות הזוגיות יש מושב נוח, הרבה מרחב ואזור סל גדול במיוחד שמאפשר נהיגה נוחה וסחיבת ציוד או קניות שרכשתם. ניתן למצוא מספר סוגים של קלנועיות מהסוג הזה עם התאמות ייחודיות לכם. 

קלנועיות מיני מתקפלות

עוד מוצר מדהים במיוחד הוא הקלנועיות המתקפלות. מדובר בקלנועיות יחיד שניתנות לקיפול כמו מזוודה. היתרון הייחודי שלהן, שניתן להעלות אותן לרכב ואפילו למטוס. זה לא מגביל אנשים נכים או אנשים מבוגרים מלטייל בעולם. פשוט לוקחים את הקלנועית ייחד אתכם ואתם מסודרים. ניתן למצוא את הטכנולוגיה הזו במגוון קלנועיות כיום. אם בעבר היו רק קלנועיות יחיד או זוגיות, הרי שכיום הטכנולוגיה התפתחה מאוד לכיוונים המאפשרים נוחות יתרה ובלתי מתפשרת על פעילויות הפנאי שניתן להגיע אליהן עם הקלנועית המתקפלת. 

לסיכום, קלנועיות זה ענף רחב וכיום הוא מאפשר לכם להנות ממגוון סוגים של קלנועיות המדגישות את הנושא של נוחות מקסימלית עבור האדם שנוהג ברכב. מומלץ לבחור את הקלנועית על פי הצרכים הייחודיים שלכם בעת נהיגה.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים