שיתוף
תגובות
כלכלה » רכב ותחבורה » לוחית הרישוי שנמכרה תמורת 6.5 מיליון שקל
במכירה פומבית
תתפלאו, אבל השוק החם ביותר בענף הרכב באיחוד האמירויות הוא בכלל של… לוחיות הרישוי • בסוף השבוע נמכרו 90 לוחיות רישוי בסכום כולל של 14.7 מיליון דולר
מכירה פומבית של לוחית רישוי בדובאי | צילום: רשות התחבורה והדרכים של דובאי

פרסום התוכנית לחתימת הסכם שלום ולנרמול היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפך את כולנו לסקרנים במיוחד בכל הנוגע למדינה העשירה מהמפרץ הפרסי. מהן תנאי המיסוי שלה לישראלים, איך מתנהלת מערכת הבריאות שלה, כמה תעלה טיסה ישירה אליה, מה המחיר לתענוג של לילה במלונות הפאר ואלו אטרקציות אטרקטיביות יש שם ועוד ועוד.

המכירה הפומבית שערכה רשות התחבורה המקומית בסוף השבוע האחרון, מספקת לראשונה גם הצצה לסצנת המכוניות היוקרתיות המשגשגת באיחוד האמירויות.

מדי שנה מקיימת רשות התחבורה האמיראתי מכירה פומבית של לוחיות רישוי מעניינות, אשר נמכרות בסכומים הזויים, כאשר ככל שללוחית פחות ספרות המחיר עולה. כמו כן, גם האות המופיעה על הלוחית משפיעה על התמחור, כאשר ככל והאות היא מתחילת האלפ"א בי"ת ערכה של הלוחית עולה.

כאמור, לוחיות רישוי גוררות עניין רב במדינה. כך למשל, שילם איש העסקים ההודי בלווינדר סהני בשנת 2016 33 מיליון דירהם (30,553,932 מיליון שקלים) עבור לוחית הרישוי D5 – עסקה ששברה שיא עולמי והפכה למכירה היקרה ביותר של לוחית רישוי ברחבי העולם.

בסוף השבוע האחרון נערכה המכירה הפומבית ה-104, שנפתחה כבר ב-16 באוגוסט בהרשמה מקוונת ונערכה בשידור חי במלון אינטרקונטיננטל בפסטיבל דובאי. באירוע נמכרו כ-90 לוחיות פרימיום במחיר כולל של 14.7 מיליון דולר, כאשר הלוחית היקרה ביותר הייתה עם המספר v12, שנמכרה בסכום של 7 מיליון דירהם (6,480,606 מיליון שקלים). במקום השני הלוחית s20, שנמכרה ב-4.06 מיליון דירהם (3,703,759 מיליון שקלים).

במסגרת מכירות אלו, מוקדם יותר השנה, טרם פרוץ נגיף הקורונה, שחררה הרשות הממשלתית סדרת לוחות מספרים עם עיצובים מיוחדים, כמו גם לוחיות רישוי עם טבעות מוזהבות ייחודיות ולוגו בהשראת טבעת זהב בת 4,000 שנה שנמצאה במדבר דובאי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים