שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » לחגוג את חנוכה ולשמור על הבריאות
זה קל
חג החנוכה הוא חג משפחתי בכל ערב נאספים להדלקת הנרות משפחה וחברים לרוב והכיבוד זורם, אנו משתדלים לאכול כמה שיותר בריא אך בסופו של דבר לא שותים מספיק
סופגניות | צילום: shutterstock beats1

מהו הדבר הראשון שאתם חושבים עליו בהקשר של חנוכה? והכוונה היא לא לחנוכיות… כשחושבים על חנוכה ישר עולות לנו בזיכרון סופגניות שונות עשירות בטעמים ומילויים עתירי סוכר וקלוריות. אז איך שומרים על איזון? מעטים הנושאים בהם קיימת תמימות דעים רחבה כל כך בין החוקרים והרופאים בכך ששתיה מספקת של מים צלולים תורמת תרומה אדירה לבריאות הכללית שלנו. היא נחוצה לנו לשמירה על ריכוז ומצב רוח טוב,לבריאות העור שלנו, לכלל הביצועים הקוגנטיביים ובאופן כללי משאירה אותנו ערניים וחיוניים.

חג החנוכה הוא חג משפחתי. בכל ערב נאספים להדלקת הנרות משפחה וחברים לרוב והכיבוד זורם בשפע. שלל מטעמים מטוגנים החל מלביבות וכלה בסופגניות מתוקות עתירות בשמן וסוכרים מוגשים אל השולחן. מי מאיתנו לא אוהב את חנוכה? הבעיה מתחילה עם ייסורי המצפון שבאים לאחר מכן והידיעה ששוב צרכנו כמויות אדירות של קלוריות וסוכר לבן לרוב. אז איך מאזנים? ממירים את השתיה הממותקת במים צלולים, מסוננים ואיכותיים ובכך ממזערים את כמות הקלוריות ומספקים לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק.

העידן המודרני בו אנו חיים הביא עימו שלל שינויים מבורכים. במירוץ הסיזיפי האינסופי של חיי היומיום  עוצרים רבים מאיתנו לחשוב על הבריאות שלהם מידי פעם, כי מי לא היה רוצה לדאוג לעצמו ולגופו? אנו משתדלים לאכול כמה שיותר בריא, בונים תפריטים מאוזנים, עושים פעילות גופנית, אך בסופו של דבר לא שותים מספיק. יתרה מכך, רובנו לא עוצרים כלל לחשוב על השגרה ואורח החיים התזונתי שלנו אלא רק כאשר הגוף שולח לנו איתות שמשהו אינו כשורה. הגוף זקוק לתחזוקה שוטפת בה-אם נהיה כנים לרגע- אנו לרוב נוטים לזלזל. גם כאשר אנחנו כבר שותים מים, לרוב מדובר במי ברז ,מה שאומר שהמים הללו מכילים גם אורחים לא קרואים אשר מזיקים לנו. אם זה נשמע לכם מוכר ואם אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון כדי לשפר את המצב וכדי לשנות אותו, כדאי שתדעו: בימנו יש שלל פתרונות מגוונים לכל נושא איכות המים אותם אנו שותים.

כאשר במים מסוננים ובריאים עסקינן הרי שהכתובת האולטימטיבית לכך היא חברת 'אפיקים – טכנולוגיית מים מתקדמת'. חברה זו היא שעומדת מאחורי מתקן המים המהפכני 'נועם 1'. מתקן זה מגלם בתוכו מעלות רבות – שמירת הגוף והנפש ושיפור בריאות המשפחה, לצד שמירת שבת כהלכתה, חיסכון כספי ניכר, שדרוג, ונוחות המשולבת עם עיצוב מרהיב ובלתי מתפשר של המטבח והבית. הוא אפילו מסיים אחת ולתמיד את הנוהג המתיש מדורי דורות הכרוך בסחיבת עשרות ק"ג של שישיות מים בכל קנייה משפחתית, על האחסון המורכב, והדאגה שתמיד יהיו מים קרים זמינים גם כאשר מפתיעים אותנו לפתע אורחים או ההורים קופצים לביקור ללא התרעה מראש.

"בעולם הרחב כבר מזמן השתלבו המיניברים בצורה אינטגרלית בנוף המשרדי והביתי כפריט אלמנטרי", מרחיב אפרים שמואל, מייסד ומנכ"ל חברת 'אפיקים – טכנולוגיית מים מתקדמת'. "היתרונות העצומים הגלומים בשימוש במיניבר הם רבים. היתרון הראשון והחשוב במעלה הוא איכות המים. המיניברים המתקדמים מפיקים מים נקיים וזכים שעברו סינון מיקרוני. חול, אבנים קטנות, ושאר מזהמים נשארים מחוץ לכוס השתייה שלכם. רוב המיניברים מכילים גם מסנן פחם המוודא שמי השתייה נקיים מריחות ומטעמי לוואי.

"יתרון נוסף הוא הנגישות. בעבר היו מרתיחים קומקום על מנת לשתות קפה או תה חם, והיו ממלאים בקבוקים וקנקנים ומעמידים במקרר על מנת לשתות מים קרים. ובכן, ברוכים הבאים למאה העשרים ואחת. בעידן שלנו, מים חמים וקרים, וכאמור גם נקיים וטעימים, נמצאים במרחק נגיעה. ניגשים, לוחצים ומוזגים לרוויה ולבריאות".

במשך השנים פסחה המגמה הברוכה הזו על בתי המגזר הדתי והחרדי, וחברות בקבוקי המים המינרליים חגגו. מה הסיבה שאצלנו סחבו עדיין שישיות מים מינרליים בשמש הקופחת או בגשם השוטף בעוד שבמגזר הכללי כבר מזמן התקדמו הלאה? אפרים בטוח: "המכשול העיקרי היה עניין השימוש במים החמים בשבת. מאחר והמיניבר מחובר לתשתית הביתית, הרי שבכל שימוש במים חמים נכנסים מים חדשים לתוך המיניבר ומתבשלים בו באופן שאוסר בהחלט את השימוש בו בשבת. זאת בנוסף לבעיות הלכתיות נוספות הקיימות אף בקירור המים בשבת.

"מכונים טכנולוגיים רבים ניסו למצוא פתרונות עבור המגזר החרדי, אך בעוד שלשימוש במים הקרים הצליחו לייצר פתרון, הרי שבכל הנוגע למים החמים לא הצליחו להגות רעיון אמין ומעשי שיאפשר לייצר מיניבר ביתי, בגודל שגרתי, וללא קולות הלכתיות אחרות שאינן מקובלות על פוסקי הדור". חותם את דבריו.

תעשו לעצמכם חג בריא ומואר עם נעם 1>>>>

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים