שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לחץ על סער לממשלה עם המשותפת ורע"ם
דיווח
בעקבות התפוררותה של האופציה להקמת ממשלת השינוי, מקורבי סער כבר רומזים שהוא מאפשר אור ירוק למגעים • בליכוד סקפטיים לגבי האפשרות לתת לסער רוטציה
תגיות:
גדעון סער | צילום: ערוץ כנסת

מפלגות בגוש מתנגדי נתניהו מפעילות לחץ משמעותי על יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ואנשי מפלגתו כדי שיסכימו להקים ממשלת 61 שכוללת את הרשימה המשותפת ורע"ם – כך דווח ב'כאן רשת ב'. ביש עתיד, העבודה ומרצ מנסים לגרום לתקווה חדשה להצטרף, אפילו לממשלה שתכהן לזמן קצר, כדי שאפשר יהיה להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווח של זאב אלקין, כמה ארגונים אף צפויים להמשיך בלחצים ולקיים הפגנות מול בתיהם של חלק מאנשי תקווה חדשה. למרות מאמצי השכנוע, אנשי תקווה חדשה, חברי הכנסת זאב אלקין ויועז הנדל, מבהירים בשיחות עם המפלגות בגוש מתנגדי נתניהו שהם לא מוכנים להקים ממשלה שנשענת על המשותפת. גם סער עצמו מביע לכך התנגדות.

ב'ישראל היום' דווח כי אחרי שהאפשרות לממשלת שינוי התרסקה, מתחיל גדעון סער לחשב מסלול מחדש ומאותת לנתניהו כי סירובו העיקש להצטרף לממשלה כבר לא עיקש כמו שהיה. עד השבוע שעבר סער שלל את ההצעות מכל וכל, אולם אחרי הודעת בנט על הורדת ממשלת השינוי מהשולחן, נתן אור ירוק למגעים.

בסביבתו של נתניהו אומרים כי הוא אינו עוסק כעת בנושאים פוליטיים. אנשי הליכוד נשמעים סקפטיים במיוחד לגבי האפשרות שנתניהו יסכים לתת לסער רוטציה: "סער איחר את הרכבת. כשהוא היה בטוח שתקום ממשלת שינוי, הוא לא היה מוכן לשמוע על משהו שקשור להצטרפות לממשלה של נתניהו. עכשיו, כשהוא מבין שזה לא יקרה ואם נגיע לבחירות הוא מתרסק ונעלם, פתאום הוא מתחיל לזחול אלינו. ספק גדול אם נתניהו בכלל ישקול הצעה כזאת. אפשר להניח שלא תהיה שום רוטציה. ירצה להצטרף לממשלה – מוזמן; לא ירצה – שיהיה לו בהצלחה בבחירות".לחץ על תקווה חדשה להסכים לממשלה עם המשותפת ורע"ם

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים