שיתוף
תגובות
משפט » בן ארי לא תתמודד לתפקיד פרקליט המדינה
ברגע האחרון
התובעת במשפט נתניהו הגב' ליאת בן ארי הודיעה במפתיע על הסרת שמה מרשימת המועמדים לתפקיד פרקליט המדינה "בשל האחריות המוטלת עליה ומחויבותה לטיפול בתיקי נתניהו"
שי ניצן | צילום: דוברות משרד המשפטים

היום צפוי להסגר המכרז של משרד המשפטים לתפקיד פרקליט המדינה ובאופן מפתיע מי שנחשבה הייתה כבעלת הסיכויים הגדולים ביותר להיבחר לתפקיד, המשנה לפרקליט המדינה לאכיפה כלכלית ופרקליטת מחוז תל אביב הגב' ליאת בן ארי, הודיעה כי היא מסירה את שמה מרשימת המועמדים לתפקיד.

מקורביה של בן ארי אמרו ל'חדשות 12', כי "ההחלטה שלא להתמודד לתפקיד התקבלה בלב כבד". לדבריהם, "היא אינה חוששת מדבר, והמחויבות שלה לניהול תיקי נתניהו היא זו שהכריעה בנושא".

לדברי מקורביה, "בתקופה הקרובה עומד ההליך הפלילי נגד רה"מ להיות מנוהל בבית המשפט המחוזי בירושלים בתדירות של מספר ימים בשבוע, מדובר בהליך משפטי מורכב ובעל משמעות רבה והיא חשה אחריות רבה להליך מכדי להתחייב לתפקיד משמעותי אחר, שיחייב אותה לפרוש מהובלת התיקים עצמם".

"בן ארי החליטה, מתוך ראיה ציבורית ומערכתית ואחריות מקצועית, להמשיך בתפקידה הנוכחי ולא להגיש מועמדות", הוסיפו המקורבים. "ההחלטה התקבלה לאור הנסיבות שתוארו ובפרט תפקידה ואחריותה להובלת תיקי ראש הממשלה וניהולם מראשית ועד אחרית, המשימה המרכזית המוטלת לפתחה של התביעה הכללית, על כל הרגישות הכרוכה בה. יודגש, כי החלטתה התקבלה חרף המחיר האישי והמקצועי שהטיפול בתיקי שחיתות שלטונית גובה ממנה".

בן ארי מסרה, כי "כמו כל הפרקליטים בארגון, אני שמה את מבטחי בכך שהליך המינוי יביא לבחירת פרקליט המדינה הנכון מבין המועמדים הראויים לתפקיד – אני בטוחה כי המועמד שייבחר יוכל לאתגרים הרבים הניצבים בפני פרקליטות המדינה".

כזכור, רק בשבוע שעבר נחקרה בן ארי במשך שעתיים בעיריית ראש העין בחשד לעבירות בנייה בדירה שרכשה בעיר.

החשד העולה הוא כי בן ארי פיצלה ללא היתר דירה אותה רכשה במטרה להשכיר את יחידות הדיור ולהגדיל רווחים. הדירה נרכשה מיזם התכנית, גיס של בן ארי.

כזכור, חבר מועצת העיר וחבר ועדת תכנון ובנייה, חנוך עוז, ערער על החלטת הוועדה לאשר את פיצול הדירות של בן ארי והאישור הוקפא עד לקיומו של דיון חוזר בוועדה.

לדברי עוז: "כתב אישום בפרשה הנו מתבקש, אין מקום לשיקול דעת. ההיתר שלה הוקפא ואצלה יש ראיות ואצל נתניהו אין. היא הרוויחה מיליונים, הרבה יותר מכל השמפניות של נתניהו. היא מאשימה אותי שאני פועל לטובת נתניהו? מה זה קשור?! למה היא הוזמנה לחקירה?", תהה עוז.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים