שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן: "אפשר להסתפק בתו סגול"
בישיבת הסיעה
ליברמן ציין בדבריו כי "נכון לסוף שנת 21 נפתחו יותר עסקים חדשים מאשר נסגרו וזה עוד סימן לכלכלה שנמצאת בצמיחה"
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: דוברות ישראל ביתנו

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הסיעה: "אנחנו רואים את מצב התחלואה ולכן אני חוזר ואומר, אסור לזלזל באומיקרון ולהקל ראש אלא חייבים להתייחס לגל הנוכחי בשיא הרצינות. יחד עם זאת הכל תלוי בהתנהגות והאחריות של אזרחי ישראל. נכון להיום יש פחות מ-90 חולים קשים ופחות מ-40 מונשמים מונשמים, המספרים האלה מאפשרים לנו לשמור על משק פתוח".

"אני מקווה שאנחנו כמדינה נדע לשמור על הכלכלה, אפשר להסתפק בתו סגול אבל זה מחייב התנהלות אחראית של האזרחים. מי שעוד לא עשה את החיסון חייב ללכת ולהתחסן והדבר הפשוט ביותר הוא לעטות מסכות. השילוב בין המסכות והחיסונים מאפשר לנו להמשיך לחיות לצד הקורונה ולשמור על כלכלה פתוחה".

"נכון לסוף שנת 21 נפתחו יותר עסקים חדשים מאשר נסגרו וזה עוד סימן לכלכלה שנמצאת בצמיחה".

"בנושא החקלאות אני רוצה להדגיש, הבעיה המרכזית שלנו היא הירידה הדרמטית בצריכת הפירות והירקות. אנחנו לא יכולים להרשות ירידה בצריכה של 20 אחוז בממוצע. לכן אנחנו רוצים להגיע למצב שגם אנשים בשכבות החלשות יוכלו לאכול יותר פירות וירקות ופחות אוכל לא בריא".

"לגביי החקלאים, אין ספק שהם מלח הארץ. אנחנו חושבים גם על החקלאות וגם על החקלאים. במצב של היום כפי שבא לידי ביטוי בתקציב, אנחנו נתמוך תמיכה ישירה בכל החקלאים שעלולים להפגע מהורדת המכס ומצד שני נשקיע הרבה בטכנולוגיות ובשדרוג התשתיות החקלאיות, במחקר ופיתוח בתחום החקלאי. אפשר גם לשפר את מצב החקלאים והחקלאות וגם להוזיל את מחירי הפירות והירקות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים