שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "ליברמן דיקטטור – רק שנאה ושנאה"
הבכירה לשעבר
השרה לשעבר סופה לנדבר, שהייתה חברה בישראל ביתנו, תקפה את יו"ר המפלגה: "אל תבזבזו את הקול שלכם על ליברמן, הוא משקר. הוא מנצל וזורק"
ליברמן | צילום: lev radin, שאטרסטוק

שרת העלייה והקליטה לשעבר, סופה לנדבר, יוצאת במתקפה חריפה נגד אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו שבה היתה חברה במשך 13 שנה. "הופעלו עלי לחצים שאשתוק אבל אני חייבת לדבר", אמרה, "אני רוצה להזהיר אתכם מהצבעה לאיווט. אתם חייבים לדעת את האמת. אל תתנו את הקול שלכם למפלגה שמבזבזת אותו".

בפתח הדברים אמרה כי "שנתיים אחרי שסיימתי תפקיד כשרת עלייה וקליטה מטעם 'ישראל ביתנו' שתקתי, פחדתי, אבל היום אני רוצה להזהיר אתכם – אתם מצביעים עבור מפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין וזה לא נכון. איווט מוכן לשבת עם מפלגות השמאל והרשימה המשותפת, וכך זה יהיה אחרי הבחירות. הוא דיקטטור, הכל צריך לעשות לפי דרישה שלו"

לדבריה, "הוא שונא את כולם – היום זה חרדים, אתמול ערבים. היום ליברמן שונא את החרדים ומוכן לזרוק אותם לפח הזבל, אבל עד לפני שנתיים התנשק עם כולם באולם המליאה של הכנסת, עם דרעי, עם ליצמן, עם כולם. אתם צריכים לדעת מיהו ליברמן, הפרצוף האמיתי. הוא מנצל וזורק, אין לו שום דאגה, רק שנאה שנאה ושנאה".

לנדבר הוסיפה ואמרה: "ומה קורה עם אותם קשישים שלהם חייבים לדאוג? הוא ינצל אתכם בבחירות וישלח, כמו ששלח אחרים ששירתו אותו והיו נאמנים לו ולדר. הוא מעולם לא דאג לעולים, לפנסיות ולבנייה. השירות כלפי אזרחים זו מילה גסה בישראל ביתנו".

"בחיים לא הייתה לו דאגה לעולים החדשים – דיבורי סרק. אני הכרחתי אותו. אם אתם חושבים שהיום הוא ינסה לדאוג לקשישים ולפנסיות, אתם טועים. אני קוראת לכם, אל תתנו לבזבז את הקול על ישראל ביתנו, אל תצביעו ליברמן, הוא משקר. הוא מטעה אתכם".

היא הסבירה בטקסט שצירפה לדברים כי "פנייתי לאזרחי ישראל: יום לפני הבחירות החלטתי לשבור שתיקה שכפו עליי ולהעביר מסר חשוב למצביעי ישראל ביתנו, שבמהלך 15 שנה הייתי נאמנה להם. אינני יכולה להרשות לעצמי להמשיך עם שתיקתי. כל האמת על אביגדור ליברמן שאתם צריכים לדעת".

מישראל ביתנו נמסר בתגובה: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים