שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן: "האשמים ביוקר המחיה – החרדים"
ממשיך בקו האנטישמי
בהתייחסו ליו"ר ש"ס אריה דרעי ועסקת הטיעון עימו: "ברגע שהוא שולף את השד העדתי, זה מצביע על מצוקה. לאדם אין מסר אחר חוץ מהסתה פרועה ועדתית"
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: המכון הישראלי לדמוקרטיה

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) במהלך ישיבת סיעתו לפרסומים האחרונים של עיתון "כלכליסט" בנוגע לשימוש שעשתה המשטרה לכאורה בתכונות רוגלה על מנת לחדור לטלפונים של בכירים בשירות הציבורי ואמר : "אם הדברים נכונים, מדובר ברעידת אדמה בדרגה 9 בסולם ריכטר. עברתי משהו דומה לפני הרבה שנים וב-2010 פורסם דו"ח מבקר המדינה על האזנות סתר, וכל מי שמכיר את העובדות יודע שדובר על עבירות חמורות שבוצעו בהנחיה ובהוראה של ניצב משה מזרחי".

עוד בנושא זה אמר ליברמן: "שוחחתי עם מזכיר הממשלה והודעתי לו שביום ראשון אדרוש בישיבת הממשלה להקים ועדת חקירה ממלכתית. שום ועדה פנימית, ממשלתית או חיצונית. אסור לטייח שוב כמו שקרה בעבר".

בהמשך, דרש ליברמן לבחון את השימוש שנעשה בתוכנות רוגלה בחקירותיהם של פאינה קירשנבאום ודאוד גודובסקי, וטען כי "גזר הדין של פאינה לא מידתי לעומת עסקאות הטיעון מול דרעי וליצמן והניסיון להגיע לעסקה עם נתניהו". בהתייחסו לשופט שגזר את דינה של בכירה לשעבר בישראל ביתנו: "פעל משיקולים פסולים. המוטיבציה שלו לא ברורה".

בהתייחסו ליו"ר ש"ס אריה דרעי ועסקת הטיעון עימו: "ברגע שהוא שולף את השד העדתי, זה מצביע על מצוקה. לאדם אין מסר אחר חוץ מהסתה פרועה ועדתית. ראיתי את הסרטון עם כל הרמזים – מדובר בהסתה פרועה מהסוג הנמוך ביותר".

בדבריו על יוקר המחייה, האשים שר האוצר בצורה מנותקת: "העובדה ש-50% מהחרדים לא משתתפים בשוק העבודה, זאת אחת הסיבות ליוקר המחיה. לו השיעור היה דומה ליתר האוכלוסיה, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל שאפשר היה לעשות איתם הברה דברים".

ח"כ מקלב הגיב: "בנסיון להציל עצמו מהכשלון הקולוסאלי בטיפול ביוקר המחיה ליברמן מסית ומגלגל את האשמה כלפי הציבור החרדי בצורה בזויה, יהירה ושפלה, – 'הכה בחרדים והצל את מוסקבה'. ליברמן שעד לפני שבוע טען כי אין יוקר מחיה גילה פתאום כבר את ה'אשמים' ליוקר המחיה ו'הסיבה' לכך.

מפלגה שרוקנה את הקופה הציבורית בשחיתות בגניבה כארגון פשע לטובתם האישית צריכה להעלות מיסים כדי שיהיה להם מהיכן לגנוב שוב'".

ח"כ פרוש הגיב לדברי ליברמן: "האשמה של ליברמן שיוקר המחיה הוא בגלל החרדים, שווה להתייחסות כמו האשמה שיוקר המחיה הוא בגלל אלה ששותים הרבה בלילות ולמחרת הם ישנים" .

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני: "הדברים החמורים של ליברמן בישיבת הסיעה על יוקר המחיה, לא ראויים אפילו לתגובה. את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה" .

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים