שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן והורביץ פוסלים – לפיד ויעלון בעד
הקריאה לאיחוד
לשכת גנץ פנתה לתיאום עם לפיד, חולדאי, הורביץ, יעלון, ליברמן, העבודה, שלח וזליכה. הליכוד: "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, נתניהו מביא מיליוני חיסונים"
בני גנץ, יאיר לפיד ובוגי יעלון | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

לשכת ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן בני גנץ פונה בשעה זו לצורך תיאום פגישה מחר בערב בנוגע לאיחוד הגוש עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר הישראלים רון חולדאי, יו"ר מרצ ניצן הורביץ, יו"ר תל"ם משה (בוגי) יעלון, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, לעפר שלח ולירון זליכה.

הראשון להגיב לנאום של גנץ היה יו"ר ישראל ביתנו ח״כ אביגדור ליברמן שתקף: "גנץ כבר הייתה לנו הזדמנות להחליף את ביבי אבל בחרת להיות ראש ממשלה רזרבי. הדבר היחידי שאתה יכול לעשות עכשיו למען המדינה זה להודיע שאתה לא מתמודד בכנסת הבאה". בכחול לבן הגיבו לו: "איווט, זה לא הזמן לעקיצות הדדיות, זה הזמן לפעול ביחד ולהחליף את נתניהו. אם האגו ילך, נתניהו ילך".

מנגד, ביש עתיד הגיבו בחיוב להצהרת גנץ בו קרא לאיחוד בשמאל, למרות הדם הרע בין הצדדים: "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה", אמרו במפלגתו של יאיר לפיד.

יו"ר תל"ם ח"כ משה (בוגי) יעלון אמר כי "ישראל מצויה היום באחת משעותיה הקשות ביותר מבחינת קריסת המנהיגות, הנורמות והערכים. הבחירות האלה הן לא בסימון מטרות שמאל ימין, אלא בבחירה בין ישר למושחת, דמוקרטיה או דיקטטורה ובין אמת לשקר. נעשה את כל מה שנדרש להחזיר את התקווה. המחאה תנצח״.

מנגד, יו"ר מר"צ ניצן הורביץ של חיבורים: "הלקח נלמד. ראינו איך זה הסתיים בפעם הקודמת כשאחרי הבחירות הכל התפרק והתפזר. כל בוקר מישהו מחליט שהוא מקים מפלגה שהיא כלום ושום דבר. מי שמקבל שברי אחוזים שיפרוש ולא יבזבז קולות. אנחנו שמאל והפעם נלך לבד ולא עם אנשים שמתביישים להגיד מה הם".

בליכוד התייחסו לשיח שמאל ומסרו כי "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליונים חיסונים לכל אזרחי ישראל – בלי יוצא מן הכלל – ומנהיג את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה, לפתוח את הכלכלה ולחזור לחיים".

יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה לנאום גנץ: "בזמן שרה"מ נתניהו מוביל את מבצע "חוזרים לחיים", מחסן מיליוני ישראלים ומקדים את העולם בכמה צעדים – בוחר גנץ למחזר את קמפיין "רק לא ביבי" כאסטרטגיית יציאה ממתחם אחוז החסימה. אזרחי ישראל יבחרו בין הבטחות למעשים, בין סיסמאות לתוצאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים