שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן ממשיך להסית: "התנהגות של חזירים"
לפיד גינה
לפיד ובנט מגנים בשפה רפה, נציגת עולי רוסיה בליכוד תקפה בחריפות: "כנראה ששכחת שהנאצים לא בחרו אדם לפי כיפה על ראשו או אישה שמדליקה נרות לפני כניסת השבת"
ליברמן | צילום: lev radin, שאטרסטוק

יו"ר מפלגת ההסתה ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך הבוקר בהסתה אנטישמית נגד המגזר החרדי ואמר בראיון ל'גלי צה"ל' "זו צביעות – הבנה שהשתלחות שמורה לצד אחד, מה עם סרטון הכלבים? ועדת החריגים? יש פה התנהגות של חזירים. הם עושים חילול השם, הפכו לכת".

יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד גינה בשפה רפה את ההתבטאויות האנטישמיות של שותפו הפוליטי: "די, די לשנוא. את החרדים לא צריך לזרוק למזבלה. הרפורמים לא כלבים. חיילות צה״ל אינן 'שיקסע'. השמאלנים לא בוגדים. הימנים לא פשיסטים. חברות כנסת אינן פאקה פאקה שאשא שאשא. אנחנו מוכרחים להתחיל לדבר אחרת, להתנהג אחרת, להתווכח אחרת. הפוליטיקה גוררת את החברה הישראלית לתהום. הגיע הזמן לשיח שפוי".

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט הגיב: "אלו קריאות מבחילות של ליברמן שמטרתן לקושש קולות רגע לפני הבחירות, וזה דבר בזוי. מדינת ישראל זקוקה נואשות לממשלה חדשה שאכפת לה מהאזרחים ולא מפיצה שנאה. ימינה תאחד את העם ותקים ממשלת ימין שאכפת לה".

נציגת עולי רוסיה בליכוד, ח"כ טלי פלוסקוב כתבה בטוויטר: "‏ליברמן, אני מתביישת. אתה לא מייצג את ישראלים דוברי הרוסית, אתה מבזה אותנו. כנראה ששכחת שהנאצים לא בחרו אדם לפי כיפה על ראשו או אישה שמדליקה נרות לפני כניסת השבת. כולנו היינו שווים כשקרובינו נשרפו בתנורים. תזכור זאת ליברמן. מלחמת אחים בתוך העם שלנו לא תוביל לשום דבר טוב".

השר יולי אדלשטיין אמר בראיון הבוקר ל'קול ברמה': "האמירה של ליברמן עברה בשקט יחסי כיוון שהפסיקו להתייחס ברצינות לאנשי ישראל ביתנו שלקחו קו מאד קיצוני, אגב גם בנוגע לחיסונים, זאת אמירה מאד בעייתית ונראה אחרי הבחירות מי יביא את הקולות ומי ימשיך לדבר מהאופוזיציה" .

חבר הכנסת ניסים ואטורי בטוויטר: "יהודים מובלים במריצות ונזרקים לבור. אלו הדברים שאומר ליברמן בקמפיין שמדיף ניחוחות של אנטישמיות מודרנית ומלא בשנאה טהורה. מדינת ישראל היתה תמיד מקום מבטחים ליהודים מפני האנטישמיות. אסור לנו לתת לאנטישמיות להתקיים בתוכנו".

 חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד: "רק מנסה לדמיין איך היו נפתחות מהדורות החדשות אם איזה ח"כ מהימין היה מעז לשלוח רה"מ ומגזר שלם "למזבלה טובה". אבל כל עוד זה ליברמן ששולח את נתניהו והחרדים וכל עוד שזה מצחיק את המראיינים הסופר מקצועיים ואובייקטיבים, אז הכל סבבה. תחושת בחילה קשה".

עופר ברקוביץ' מ'תקווה חדשה' הגיב: "אני מגנה את האמירות של ליברמן אצל אופירה ברקו. לשלוח את החרדים עם נתניהו לפח הזבל? זו הרמה? בושה וחרפה. הגיע הזמן לאחד את עם ישראל, ולזכור שמטרת הפוליטיקאים לשרת את העם. לא הפעילים של נתניהו שקוראים בוגד וזורקים אבן ולא ליברמן יחברו את ישראל. גדעון סער ותקווה חדשה יעשו זאת. באהבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים