שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן ממשיך להשתלח – קריאות להחרימו
האיש ו"המזבלה"
בפוסט מתבכיין ושקרי ממשיך יו"ר ישראל ביתנו להפיץ שנאה נגד ציבורי חובשי הכיפות השחורות • סמוטריץ': "מצפה מכל ראשי המפלגות להודיע שלא ישבו עם האיש המסוכן הזה"
אביגדור ליברמן | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

אחרי שהשתלח במהלך השבת בהסתה מבחילה נגד הציבור החרדי, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לא מתנצל הבוקר ומצדיק הבוקר בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו ממשיך להתנסח בבסגונו האנטישמי.

"השואה חייבת להוביל אותנו לחשיבה על אודות חיינו הציבוריים, ועוד יותר מכך, היא חייבת להוביל את כל מי שיכול, ולא רק את מי שרוצה, לשאת באחריות ציבורית. כי אם יש משהו שמפחיד אותי בזיכרון השואה, הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו באירופה בכלל, ובגרמניה בפרט, אז לפני 70, 80 ו-90 שנה, ומציאת עדות להם כאן בקרבנו בשנת 2016", כלשונו של סגן הרמטכ"ל דאז יאיר גולן, לפני מספר שנים.

"המריצה והמזבלה", פותח יו"ר מפלגת ההסתה איווט ליברמן את הפוסט שלו הבוקר. "היכולת של נציגי הציבור החרדי בכנסת, עסקני ש"ס ויהדות התורה להלין ולהזיל דמעות של תנין היא פשוט פנומנלית".

"אחרי שאף אחד מראשי הציבור החרדי לא גינה, לרבות ראש הממשלה שפשוט התעלם מסרטון "הכלבים" ומהקריאה לחיילת בצה"ל – שיקסע (שקר, פינדרוס התנצל, אפילו יו"ר מפלגתו גפני התנער מהאמירה, ח.מ.), הם באים בטענות על כך ש"ליברמן משתלח" בהם".

ליברמן ממשיך במנטרה: "התנהלותם של נציגי החרדים בוועדת הכספים, במשרד השיכון ובוועדת החריגים היא התנהלות בזויה של מעאכרים שמסדרים הכול עבור המגזר, תמורת פתקי הצבעה ובד בבד מתעלמים לחלוטין מכלל הציבור הסוחב אותם על גבו".

"לא די בכך. ראשי יהדות התורה מוסיפים חטא על פשע ומוציאים סרטון שחצני המתגאה בכל תעשיית המאעכרים שפעלו בשדה התעופה בן גוריון. רבותי – דרעי, ליצמן, גפני ושות' תפסיקו לזעוק "שתו לנו, אכלו לנו, פגעו בנו" ותתחילו להתנהג כמו בני אדם".

"כנראה שאתם ונתניהו נמצאים יותר מידי זמן בשלטון מה שגורם לכם לאבד את הכיוון. הדרך לכך שמדינת ישראל לא תאבד את הכיוון היא המעבר שלכם אחר הבחירות לספסלי האופוזיציה. ב-23.3 רק ישראל ביתנו גדולה וחזקה תמנע מכם להמשיך ולפגוע בכלל הציבור ובחוסן הלאומי של מדינת ישראל", הוא מבטיח לקהל בוחריו המצומצם שלמרבה הצער תומך באיש המבחיל הזה.

יו״ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ׳, שהיה הראשון לגנות אתמול את הדברים, הוסיף הבוקר: "אני מצפה מכל ראשי המפלגות, מימין ומשמאל, להודיע עוד היום שלא ישבו עם האיש המסוכן הזה באף ממשלה. אין בפוליטיקה הישראלית מקום לשיח ביבים פלגני ופוגעני כמו שאביגדור ליברמן מוביל. הציונות הדתית לא תשב איתו בממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים