שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » ליברמן מתחרט על הניסוח – יגבש סיוע
ענף התיירות
שר האוצר, אביגדור ליברמן: "הגיע הרגע הקריטי שצריך להחליף את המדיניות – אין יותר מענק לכל אזרח, יש יותר השקעות הן בצמיחה והן בתעסוקה"
שר האוצר אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הסיעה | צילום: דוברות

שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן קיים הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו. בדבריו התייחס ליברמן לאמירתו אמש כי "לגבי סוכני נסיעות ומורי דרך צריך לומר: תתחילו לשנות מקצוע".

"אתמול התקיים בממשלה דיון בנושא ענף התיירות, יכול להיות שהניסוח אחת מאמירותי לא היה מוצלח, אך הנתונים היו ונשארו נכונים. אני רוצה להזכיר שלפני הקורונה הגענו למצב של 4 וחצי מיליון תיירים. השנה היו כ-370 אלף אשרות תייר למדינת ישראל. מ-4 וחצי מיליון ירדנו ל-370 אלף והם כוללים גם קרובי משפחה שבאו להתארח כאן אצל המשפחות שלהם".

"אנחנו דנים כל יום עם משרד התיירות על חבילת סיוע לענף, שכוללת עשרות מיליוני שקלים בנושאי הכשרה מקצועית. כולי תקווה שעד סוף השבוע נוכל לגבש חבילת סיוע ולפרסם אותה באופן סופי".

"במצב שאין תעסוקה במשק ואין מספיק מקומות עבודה, הולכים לכיוון של תעסוקה יזומה. במצב שלנו היום, חסרים אלפי עובדים, יש היצע ענק, חסרים עובדים בהייטק, בתעשייה ובקמעונאות, כל יום אנחנו מקבלים דרישות להביא עובדים זרים".

"אנחנו נמצאים בעיצומו של הגל החמישי, ואף אחד לא ערב שלא יהיה גל שישי ולכן צריך להבין שגם בשנה הבאה לא יהיו פה 4 וחצי מיליון תיירים, ואת זה אפשר להבין גם מבלי להיות שר האוצר. הגישה שלנו היא קודם כל הגינות, להבין מה הדרישות, הנזקים ומהי היכולת שלנו לסייע ורק אז מגבשים את החבילה".

"גם בנושא המענקים הגיע הרגע הקריטי שצריך להחליף את המדיניות. אין יותר מענק לכל אזרח, יש יותר השקעות גם בצמיחה וגם בתעסוקה. באופן כללי אני מודאג ממה שקורה במערכת הכלכלית העולמית, ראינו את נתוני האינפלציה ויש סימנים מדאיגים, חייבים להיות ערוכים לשנת 2022. אנחנו ניתן אופק לאזרחים ונכוון אותם לכמה שיותר עבודות אמיתיות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים