שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן: "נבקש לקדם את מתווה הכותל והגיור"
לעקור את היהדות
שר האוצר קרא בפתח דבריו לאחר אישור התקציב: "פונה לכל ראשי המפלגות. לא להפתיע ולא ולהביך אחד את השני .יש מספיק הסכמות וצריך לעבוד בתיאום"
יו"ר ישראל ביתנו , אביגדור ליברמן | צילום: מיכאל לוריה

לאחר שהתקציב עבר בשבוע שעבר, חושף היום (א'), שר האוצר אביגדור ליברמן בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו בכנסת את הצעדים הבאים האנטי דתיים שלו ומפלגתו: "נבקש לקדם בחודש הקרוב את נושא הגיור ע"י רבני העיר ומתווה הכותל".

שר האוצר קרא בפתח דבריו לאחר אישור התקציב: "פונה לכל ראשי המפלגות. לא להפתיע ולא ולהביך אחד את השני .יש מספיק הסכמות וצריך לעבוד בתיאום".

לאחר מכן אמר כי צריך לפעול לרפורמה במערך הגיור ולקדם את מתווה הכותל. "נבקש לקדם בחודש הקרוב את נושא הגיור ע"י רבני העיר ומתווה הכותל. אנחנו מקדמים גם את קרן העושר וזו עשייה מוסכמת על כולם ואני מקווה שינהגו באופן אחראי".

כזכור, במוצאי שבת קיימו ראש הממשלה בנט, שר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן מסיבת עיתונאים שבה חגגו את אישור התקציב. בנט ולפיד התייחסו לאפשרות שהרוטציה ביניהם לא תתקיים לבסוף, אך שניהם דחו אותה.

"הממשלה יציבה, היא תמלא את ימיה", הבהיר ראש הממשלה. "כעת עלינו להסתכל על רשימת המשימות הארוכה, כל אחד בתחומו. השלמנו את המהלך המורכב של הוצאת ישראל משלוש שנים של אי-יציבות. העובדה שהעברנו תקציב היא ברכה ומתנה גדולה למדינת ישראל". לפיד השיב: "השתכנעתי, אני נותן אמון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים