שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן: "נתנגד לצירוף ש"ס ויהדו"ת", גפני הגיב
בראיון הבוקר
ח"כ משה גפני בתגובה לדברי השר ליברמן ברשת ב': "גם אם אביגדור ליברמן יזחל על גחונו אנחנו לא מתכוונים להיות שותפים שלו ולא של הממשלה הכושלת הזאת"
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן | צילום: ניב קנטור

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ה') לאפשרות שהסיעות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, יצטרפו לממשלה אחרי שבנימין נתניהו יחתום על עסקת טיעון ויתפטר מהכנסת.

בראיון לרשת ב' אמר ליברמן: "נתנגד לכל ניסיון כרגע לצרף את ש"ס ויהדות התורה, בטח במתכונת הנוכחית. אני רוצה שקודם נעביר את הפשרות שהסכמנו עליהן, והן מופיעות בהסכם הקואליציוני, בגיור, בגיוס בני ישיבות והורדת גיל הפטור. עד היום כל ניסיון להגיע איתם לפשרה נכשל לחלוטין".

בנוגע לגל האומיקרון ולהשלכות הכלכליות, ליברמן לא מודאג: "אנחנו נמצאים ב-20 בינואר, אני לא חושב שתוך 20 ימים אפשר להגיע למצב של סכנה קיומית. לפני שנה היינו בסגר וסיימנו את 2021 הכי טוב שרק יכולנו לחלום. אין ספק שיש אנשים ועסקים שנפגעים, ליבי איתם, אבל בגדול הכלכלה שלנו כרגע עדיין במצב לא רע".

"אין כבר שום טעם בתו הירוק, זה לא תואם את המציאות. אנשים מוכנים לקחת יותר אחריות מבחינת כל מה שמוטל עליהם – אם זה מסכה או חיסונים. אין גם הצדקה להשבית תלמידים בריאים שנחשפו בבתי הספר", אמר שר האוצר.

ח"כ משה גפני בתגובה לדברי השר ליברמן ברשת ב': "גם אם אביגדור ליברמן יזחל על גחונו אנחנו לא מתכוונים להיות שותפים שלו ולא של הממשלה הכושלת הזאת".

כזכור, גם ח"כ יצחק פינדרוס מיהדות התורה אמר שלשום לרדיו 103FM כי מפלגתו לא מתכוונת להצטרף לממשלת בנט בשום תרחיש. "זו ממשלה לא מתפקדת שלא מצליחה לקבל החלטה חוץ מנושאי דת ומדינה, היא ממשלה שצריכה לעבור מן העולם".

ח"כ פינדרוס הבהיר: "הסיבה שאנחנו נמצאים בגוש המאמין בישראל היא לא תלוית אדם כזה או אחר, אפילו אדם מאוד מוערך כמו נתניהו. אנחנו נקים ממשלה רק אם המהות שלה הוא גוש מאמין. אנחנו לא מצטרפים לממשלה, אנחנו נפיל אותה או נחליף אותה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים