שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן קובע: "צריך לפתוח את השמיים"
"להרוויח זמן"
על התורים הארוכים במתחמי הבדיקות אומר ליברמן: "שמח לשמוע שיש היענות לבדיקות, צריך לתגבר את הבדיקות הביתיות"
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו | צילום: דוברות ישראל ביתנו

שר האוצר אביגדור ליברמן התראיין לפני זמן קצר לתוכנית 'החיים עצמם' בגל"צ והתייחס למספר נושאים העומדים על הפרק. ליברמן התייחס בין היתר לאמירתו לאנשי ענף התיירות "שיחליפו מקצוע" וכן למועד פתיחת השמים.

"צריך לפתוח את השמיים במחצית השנייה של חודש ינואר" קובע השר ליברמן. "לא סגרנו את השמיים כדי להאט את קצב ההדבקה, אלא כדי להרוויח זמן. ההדבקה בקהילה היא כזו שהשבים מחו"ל לא יתרמו הרבה להיקפים שמדברים עליהם כרגע".

על התורים הארוכים במתחמי הבדיקות אומר ליברמן: "שמח לשמוע שיש היענות לבדיקות, צריך לתגבר את הבדיקות הביתיות. ברור שהן לא כמו בדיקה שעושים במעבדה אבל הדיוק גבוה. במוקדי הבדיקות יש כמות מוגבלת של ציוד ושל עובדים שמוכשרים כעובדי מעבדה – עושים את המקסימום שאפשר".

שר האוצר מסביר את אמירתו לאנשי ענף התיירות "שיחליפו מקצוע": "מורי דרך זה ענף נקודתי מאוד. טרום הקורונה היו 4.5 מיליון תיירים, השנה מדברים על 300 אלף – ברור שהשוק מצטמק. הצענו אלטרנטיבה – עדיין חסרים לנו מאות נאמני קורונה בשכר של 10,000 ש"ח".

האם צריך להטיל הגבלות רגולטוריות על "אסם" בעקבות העלאת המחירים? "לדעתי לחץ על חברות זה לא נכון – זו חברה פרטית שעושה את החשבונות שלה בהתנהלות מול הצרכנים. אני מסתכל על מה שחייבים לקחת בחשבון – יש עליית מחירים בכל העולם".

על שכר המורים אומר ליברמן: "מה צריך לעשות כדי שמורה עם תואר שני יבוא לעבוד בבית ספר? הרי בסוף זה מה שאנחנו צריכים כדי להכין את התלמידים לבגרות 5 יח"ל. הדבר הכי חשוב בהוראה זה איכות המורים – על איכות צריך לשלם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בודאי אחרי שאנחנו מורי- דרך לתיירות נכנסת פונים לבג"ץ הוא טוען שצריך חפתוח את השמים, גם סגרו סתם את השמים לתיירים וגם לא מפצים אותנו אבל הישראלים טסים וחוזרים עם קורונה! כולל אישתו של בנט וילדיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים