שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לילדי המחבל יש חשמל – לילדי הנרצח אין
ממשלת "ימין"
פורום ההתיישבות הצעירה מפרסמים קמפיין רשת הקורא לשרים שקד ואלקין וכן לחברי הכנסת אורבך, השכל ומיכל שיר לתמוך בהסתייגות 'חוק החשמל'
קמפיין חשמל לילדים של ראא’ד סלאח, כן. חשמל לילדים של רזיאל שבח, לא | צילום: דוברות

רגע לפני הדיון המכריע בועדת הפנים על אישור חוק החשמל לקריאה שניה ושלישית מפרסם פורום ההתיישבות הצעירה קמפיין רשת הקורא לשרים שקד ואלקין וכן לחברי הכנסת אורבך, השכל ומיכל שיר לתמוך בהסתייגות אותה קידמו יחד עם שדולת ארץ ישראל לפיה חוק החשמל יקודם רק לאחר שיוחל גם בצו אלוף על ההתיישבות הצעירה.

בקמפיין נראית דמותו של השייח ראאד סלאח אשר הורשע בהסתה ותמיכה בטרור ובסוף השבוע האחרון זכה לתמיכה מצד בכירי רע״מ לאחר שחרורו עם הכיתוב: הילדים שלו יהנו מחשמל ומחימום לעומת דמותו של הרב רזיאל שבח הי״ד אשר נרצח לפני 4 שנים (ומחר יום הזיכרון שלו) בידי מרצחים ערבים בסמוך לביתו ביישוב חוות גלעד עם הכיתוב הילדים שלו ישארו בחושך ובקור המודעה נחתמת בקריאה לשרים וחברי הכנסת – החילו את חוק החשמל גם על ההתיישבות הצעירה.

כאמור בשבועות האחרונים עמלו חברי פורום ההתיישבות הצעירה עם ראשי שדולת א״י ע״מ להכין נוסח צו אלוף שיחיל את חוק החשמל גם על ההתיישבות הצעירה ביהודה ושומרון.

מפורום ההתיישבות הצעירה נמסר: "אנו מניחים הבוקר בפני הועדה נוסח צו אלוף שיאפשר את החלת חוק החשמל גם על ההתיישבות הצעירה ודורשים שהחוק לא יקודם ללא אישורו. נוסח הצו מוכן וניתן לאשרו כבר היום, לא צריך לדחות אפילו ביום אחד. לא יעלה על הדעת שהממשלה תעביר חוק שיאפשר חשמל רק לבתים של ערבים וימנע אותו מבתינו ומילדינו".

"בימים בהם בכירי רע״מ עולים לרגל לחלוק כבוד לתומך מחבלים שפל הגיע הזמן שחברי הכנסת מימין החברים בקואליציה יקיימו את מה שהבטיחו לילדיו של רזיאל הי״ד ואלפי המשפחות בהתיישבות הצעירה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים