שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליצמן: "בנט רפורמי ומוחרם אצלי כמו לפיד"
מסכם שנה
על ההפסד בבחירות מסביר ליצמן: "זה שאני לא בתפקיד זה לא נורא. הלקח העיקרי מכך שאנחנו לא בשלטון – זה כי היו אנשים שפשוט לא יצאו להצביע"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

השר לשעבר ח"כ יעקב ליצמן מסכם שנה בראיון לרדיו קול חי: "לממשלה אין סיעתא דשמיא בקורונה, יש להם שתי ידיים שמאליות. הם צריכים להתפטר. לפיד דיבר היום סתם נגד ביידן. התפטרתי בזמני לאחר שהממשלה סגרה דווקא את ביהכנ"ס בזכות גמזו. עכשיו גמזו טוען שיש כסף לביה"ח, הוא משקר".

על אסון מירון אומר ליצמן: "הודעתי בקול שאני מוכן לחקירה מה קרה במירון, לא ביקשתי שום דבר שם. בקושי קיבלתי אישור ללמעלה, לא יודע על מה לעשות חשבון נפש. ההדלקות הם קודש, "למנוע" אותם אלו שטויות והבלים".

על ההפסד בבחירות מסביר ליצמן: "זה שאני לא בתפקיד זה לא נורא. הלקח העיקרי מכך שאנחנו לא בשלטון – זה כי היו אנשים שפשוט לא יצאו להצביע. בנט רפורמי ומוחרם אצלי כמו לפיד. יש עוד 2 מפלגות בממשלה, 15 שופטי העליון, ומפלגת 'התקשורת'".

"עזבתי את תפקידי עם 2 מאומתים" אומר ח"כ יעקב ליצמן. "בנט היה צריך להביא את החיסונים חודש לפני. נתניהו הזמין הכול מ'פייזר'. גם עם ביה"ס הם פתחו ללא מתווה".

חזית חרדית: "ערב ראש השנה זה לא הזמן לפתוח נושאים פנים חרדיים. 'אגודת ישראל' היא מפלגה חזקה, לא נלך לשום פילוג. נתפלל חזק ש"תעביר ממשלת זדון מן הארץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים