שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליצמן: "הפסקנו להתנצל בפני רודפי החרדים"
סערת הכלבים
בעקבות ההתבטאות בכנסת של ליצמן בכנסת אומר שר השיכון: "בפעם הבאה אשלח את ליצמן לווטרינר". השר הנדל קרא לליצמן לכבד את הציבור. בלשכת ליצמן סירבו להתנצל
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת
ליצמן מודה לכלבים |
צילום: באדיבות אתר כנסת

בעקבות ההתבטאות של ח"כ יעקב ליצמן במליאת הכנסת באומרו כי "זו פעם ראשונה שכלבים נתנו משהו לחתולים ומי שנושך הוא כלב" – הגיב שר הבינוי והשיכון ושר ירושלים ומורשת זאב אלקין בתדרוך לכתבים חרדים על דבריו ואמר: "למרות החרמה וצעקות בתקשורת העוזרים של ליצמן פונים אליי עם הרבה בקשות לסיוע. בפעם הבאה אשלח אותם לווטרינר עירוני שיעזור להם"

שר התקשורת יועז הנדל גם הוא התייחס להתבטאות וכתב: "ליצמן וחבר עסקניו צריכים לנהוג בכבוד בציבור הציוני שמשרת בצבא ומגן על המדינה. לא הייתי שותק מול אף אחד שהיה קורא לציבור החרדי כלבים וקל וחומר לציבור הכללי שמחזיק את המדינה. כאב הניתוק מהשררה והג׳ובים לא נותן הנחה למחנה רק ביבי לחצות קווים אדומים, לגדף ולהפיץ שקרים".

לאחר לחצים שהופעלו על ח"כ ליצמן ורמיזות מכיוונים שונים שרטנו על האמירה הזו הוציאה לשכת ליצמן את ההודעה הבאה: "כשליברמן קרא להשליך את החרדים במזבלה עם מריצות, וכשלפיד כינה את מצביעי הליכוד במילות גנאי – שכחתם להזדעזע. הפסקנו להתנצל בפני רודפי החרדים והפוגעים בזכויותינו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים