שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליצמן חושף: "אין לי ביקורת על היועמ"ש"
מתחנף?
"גדולי התורה קבעו כי כסף זה לא משנה, א"א לתמוך בתקציב שפוגע ביהדות ועוזר לרפורמים ולחתולים" טוען ליצמן. "לא נוותר על הכותל, על הגיוס ועל השבת"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן התייחס הערב בריאיון ל'קול חי' לשלל נושאים העומדים על הפרק. על פיגועי היום הוא אומר: "הממשלה לא מגיבה בחומרה לפיגועים כי הקואליציה משונה. אלו שמצפים שנוציא גינוי מגזימים, זה מובן מאליו. בממשלת נתניהו דאגנו לתגובה קשה, אבל אם לא יגיבו – הטרור ירים ראש".

על סערת הוועדות ואי שיתוף פעולה הוא מסביר: "אנחנו מחרימים את ועדות הכנסת כי פוגעים בנו. מה מצפים? שנהיה שעיר לעזאזל?. בג"ץ אמר 'נו נו', טען שאנחנו צודקים – אבל לא עשה בפועל כלום. אולי נקים כנסת אלטרנטיבית".

"גדולי התורה קבעו כי כסף זה לא משנה, א"א לתמוך בתקציב שפוגע ביהדות ועוזר לרפורמים ולחתולים" טוען ליצמן. "לא נוותר על הכותל, על הגיוס ועל השבת. לא רוצה להתייחס האם שאר חברי לסיעה מתנגדים כמוני".

"ההצעה שקיבלנו לתמיכה בתקציב ובתמורה נקבל מיליארד שקל, זה כדי לשבור את הבלוק 'ברזל' שלנו באופוזיציה. כמו שניצחנו את הרפורמי קריב בכותל, נגייס כל העולם. בנט מצפצף על הרבנים שלו".

"ברפורמת הגיור אין לנו דאגה, כשזה יקרה נעשה ספרי יוחסין. אלו שיפסידו מזה הם החילוניים. רע"מ הם אלו ששולטים בפועל בקואליציה, יש לנו בעייה איתם. אנחנו מנסים לעבוד עם כל מי שמוכן, נמצא את האצבע ה-60".

"אין לי מילת ביקורת על דרעי, אבל נתתי ערבות לגנץ שיבוא אלינו ונקיים את הרוטציה. גם על היועמ"ש מנדלבליט אין לי ביקורת, מקווה שייצא טוב בענייני".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. יועץ משפטי בכול מקום מתוקן ללא פרסום הקלטות שניה לא היה נשאר בתפקיד יועץ משפטי טוען תפרו לי תיק המנאייק לשפה שלו פרקליט המדינה מחזיק אותו בגרון זה ראוי לתפקיד מצחיק גועל נפש של מייסד האם בית משפט עליון נותן לו חסות שהפך אותו לשפוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים