שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליצמן חושף כי לא יתמודד בבחירות הבאות לכנסת
לאחר 23 שנה
לטענתו סיפר ליצמן כי הוא כבר בן 74 ולאחר 23 שנים בכנסת ואין לו רצון שיצטרכו לסחוב אותו לכנסת. "זה לא שייך לשום דבר, לא לתיקים שלי ולא לשום הסדר"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת
צילום: ערוץ כנסת

ח"כ יעקב ליצמן חשף הערב במהלך ריאיון בערוץ כנסת כי לא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה. לטענתו סיפר ליצמן כי הוא כבר בן 74 ולאחר 23 שנים בכנסת ואין לו רצון שיצטרכו לסחוב אותו לכנסת. ליצמן המשיך ואמר כי אין לכך קשר לחשדות והתיקים העומדים נגדו.

"אם יהיו בחירות חדשות, אני לא מתמודד, אני לא אלך לכנסת עוד פעם. אני חושב שבגיל שלי – 74, לא צריך להגיע למצב כזה שצריך לסחוב אותי בכנסת".

"זה לא שייך לשום דבר, לא לתיקים שלי ולא לשום הסדר. את ההחלטה לא להתמודד קיבלתי כבר מזמן, צריך לתת לכוחות צעירים יותר". בסיום דבריו מצהיר ח"כ ליצמן כי "אין לי שום הסדר".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, הגיב על הודעת ליצמן ואמר בקול ברמה: "אני מאוד מצטער על ההודעה של הרב ליצמן. יו"ר אגודת ישראל, עבד במשך שנים רבות לטובת עם ישראל. אבל רצונו של אדם – כבודו. מחר אפגש איתו ונדבר".

במהלך הריאיון נשאל גפני על פרישתו שלו מהפוליטיקה: "לא רוצה לדבר על עזיבה שלי כרגע. בצל עסקת הטיעון של דרעי וההודעה של ליצמן, לא צריכים להוסיף אותי לחגיגה".

האם ליצמן אכן יפרוש? כזכור, לפני כשנה וחצי בראש השנה, עם הודעת ראשי מערכת הבריאות על כוונתם להטיל סגר בתקופת החגים שיכלול את ראש השנה ויום הכיפורים, הודיע שר השיכון יעקב ליצמן כי הוא פורש מתפקידו במחאה על הטלת הסגר דווקא בתקופת החגים, בעוד שניתן היה ליישם אותה למעשה שבועות קודם לכן. לאחר תקופה קצרה חזר ליצמן לכהן כחבר כנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים