שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליצמן: "פעם ראשונה שכלבים מאכילים חתולים"
בהצבעת אי אמון
הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה, זכו לרוב במליאת הכנסת. אך להצעה אין תוקף משמעותי מאחר ולהפלת הממשלה נדרש רוב של 61 חברי כנסת
ח"כ יעקב ליצמן | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר שחברי הקואליציה ורוב חברי האופוזיציה נעדרו מהמליאה במהלך ההצבעה הבוקר (ב') על הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה, הן זכו לרוב במליאת הכנסת. אך להצעה אין תוקף משמעותי מאחר ולהפלת הממשלה נדרש רוב של 61 חברי כנסת.

ההצעה "תקציב המדינה האכזרי והאנטי-חברתי" (הליכוד) זכתה לתמיכת 8 חברי כנסת ללא מתנגדים.

ההצעה "תקציב אכזרי שמשפר את הכנסתם של העשירים ופוגע בחלשים ובפריפריה" (ש"ס ויהדות התורה) זכתה לתמיכת 9 חברי כנסת ללא מתנגדים.

ח"כ מירי רגב הציגה את הצעת הליכוד ואמרה: "אזרחי ישראל תפתחו את הארנק, בנט ולפיד באים לקחת מכם כל שקל שרק אפשר, אבל הארנק הזה הוא כבר לא הארנק שאתם מכירים, היום הוא ארנק דיגיטלי".

עוד אמרה מירי רגב: "ממשלת הברנז'ה והאליטות העבירה את התקציב בביט ואנחנו נשלם בריבית דריבית. תקציב שעובר מהר שלא דנים בו כמו שצריך שלאופוזיציה בכלל אין נציגים קבועים בוועדות, תקציב דיגיטלי מנוכר קר ומנותק, תקציב ללא רגישות חברתית ללא חמלה שלא רואים בו את האנשים. והכל עובר בשקט אף אחד לא פוצה פה. מה היה קורה אילו אנחנו בממשלת הימין היינו מעבירים תקציב שכזה? הכל עובר בשקט מתחת לשולחן באופן ישיר ביט בין ליברמן לעבאס, ביט בין שקד לעבאס, ביט בין בנט לעבאס, ומעבאס ישירות לחמאס".

ח"כ יעקב ליצמן אמר: "אני לא מבין בחתולים, אבל זו פעם ראשונה שכלבים נותנים משהו לחתולים. מי שנושך הוא כלב".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ביבי אישר תוספת 5 מיליון ש"ח לסירוס חתולים שנה שעברה ופה אישרו 6 מיליון שח לשנה (12 מיליון לשנתיים) ביבי עוד החזיק יועצת לבעלי חיים מיסטר ליצמן למה אז לא יצאת נגד החתולים והכלבים שאישרו תוספת התקציב ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים