שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » למה כולם מוכרים און ליין חוץ ממני? התשובה לשאלה החשובה מכולן!
למכור בגדול
יש לכם עסק וותיק, אתם סוחרים מעולים, וכנראה גם שבעקבות משבר הקורונה גם אתם הקמתם חנות אינטרנטית. ו… כלום? אם הזדהיתם, הכתבה הזו עבורכם
חנות אינטרנטית | צילום: pixabay

יש לכם עסק וותיק, אתם סוחרים מעולים, וכנראה גם שבעקבות משבר הקורונה גם אתם הקמתם חנות אינטרנטית. אבל, אחרי השקעה כספית לא קטנה, האתר עלה לאוויר ויש אפס מכירות?! יש לכך סיבה ואנו נציג לכם גם את הפתרון לכך.

נתחיל מנחמה קטנה, אתם לא לבד. למעלה מ-60% מהחנויות און ליין לא מוכרות יותר מ- 5 מוצרים בחודש! כן, קראתם נכון, רוב בעלי החנויות המקוונות לא באמת מוכרים באינטרנט כפי שהם ציפו. למה זה כך? ובכן יש לכך כמה סיבות עיקריות:

  1. אין ניהול מקצועי.
  2. אין תקציב שיווק.
  3. אין סבלנות.

במידה ורוצים למכור און ליין, אי אפשר להתייחס לאתר האינטרנט כאל מטרד ולבצע מטלות בלי ריכוז רק כדי לצאת ידי חובה. במקום זאת יש להשקיע זמן רב בהכנת החומרים, העלאת המוצרים, הוספת תכנים טקסטואליים וכמובן לבסוף גם להשקיע תקציב שיווק בכדי להבטיח שהמוצרים יופיעו לאנשים הנכונים שאכן מחפשים לקנות.

איך גורמים לאתר אינטרנט להתחיל למכור?

אם רוצים שהאתר אינטרנט יתחיל להראות תוצאות, צריך בראש ובראשונה להקצות בין 12-20 שעות חודשיות בהם אנו אכן יושבים ומשקיעים בניהול האתר. זה אומר שמגדירים עובד שאחראי על האתר ותפקידו להיכנס על בסיס יומיומי לאתר לבצע שינויים וכמובן לדאוג לכך שהאתר יקודם במנועי החיפוש עבור קהל הגולשים.

במידה ואין לכם את הזמן הדרוש בכדי לנהל את האתר, ביכולתכם לפנות לקבל שירות מחברות ניהול אתרים, חברה המתמחה במתן שירותי ניהול אתרי אינטרנט תדע לעשות עבורכם את כל הפעולות כמעט ללא התערבותכם.

במקביל, מומלץ להגדיר תקציב שיווק לפרסום בגוגל וברשתות החברתיות – במקום לשלם שכירות, חשמל, ארנונה, מס שילוט, השקיעו סכום עבור "מס אינטרנט" לשיווק האתר. שיווק יאפשר לכם להביא את הגולשים לתוך האתר, להתרשם מהמלאי שיש בידכם וכמובן יגרור מכירות הולכות וגדלות ככל שיעבור הזמן.

לבסוף, כדאי להתאזר גם בסבלנות. בפתיחת עסק פיזי ההשקעות גדולות מאוד והן מוחזרות עם הזמן, באינטרנט ההשקעות בפתיחת החנות אינם גבוהות מידי אך נדרשת השקעה כספית לאורך זמן עד שרואים תוצאות והיתכנות כלכלית בפועל.

במידה ותשקיעו בניהול, בשיווק ובסבלנות, אתם תתחילו למכור יותר ויותר ותצטרפו למעגל האתרים שמייצרים הכנסה כמובטח!

המאמר נכתב בשיתוף חברת WEmanage ניהול אתרים אשר מתמחה במתן מקיף לבעלי עסקים און ליין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים