שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » למעלה מ-3 מיליון מתים מקורונה בעולם
שיא חדש
כ-140 מיליון בני אדם נדבקו בקורונה מאז התפשטותה בעולם וכשלושה מיליון מתו. בראש הרשימה: ארה"ב עם מעל חצי מיליון מתים מהנגיף, בברזיל מתו כ-369 אלף בני אדם
תגיות:
הלוויה בקורונה | צילום: Pimen, שאטרסטוק

מספר המתים מנגיף הקורונה בעולם הגיע ליותר משלושה מיליון איש – כך לפי נתונים שפרסמה אוניברסיטת ג'ונס הופקינס בארצות הברית, כשככל הנראה, הנתונים האמיתיים גבוהים בהרבה, בין היתר בשל טיוח במדינות שונות ופספוס מקרים רבים בשלבים הראשונים של ההתפרצות שהחלה בסין בסוף 2019.

מאז פרוץ המגפה, אובחנו בסך הכל כמעט 140 מיליון בני אדם עם הנגיף, כשבצמרת נמצאת ארצות הברית עם כ-31 מיליון נדבקים. בארצות הברית מתו עד כה כ-566 אלף בני אדם מהנגיף – המדינה עם הנתון הגבוה ביותר בעולם.

בהודו שוב נרשם היום שיא יומי בתחלואה בקורונה – כ-235 אלף בני־אדם אובחנו חולים ביממה האחרונה. בתשעת הימים האחרונים נרשמו בהודו שמונה שיאי תחלואה, ומספר הנדבקים מאז החלה המגפה עומד על כ-14.5 מיליון מתוך כ-1.4 מיליארד תושבים. מניין המתים מקורונה בהודו גדל ב-24 השעות האחרונות ביותר מ-1,300 והגיע ליותר מ-175 אלף.

בינתיים בברזיל מתקשים להפחית את כמות הנדבקים היומי, ומזה תקופה שהמספר חוצה את רף ה-75 אלף – אם כי יש לציין שישנם ימים שבהם מגלה ברזיל מספר נמוך מזה, שעומד על כ-30 אלף נשאים חדשים. עד כה, איבדה המדינה יותר מ-365 אלף בני אדם למגפה.

באשר לחיסונים, ארצות הברית וסין הן המדינות שהצליחו לחסן יותר בני אדם מיתר המדינות, כאשר ארצות הברית חיסנה כ-198 מיליון בעוד סין חיסנה כ-183 מיליון. הודו הצליחה לחסן כ-117 מיליון בני אדם. עם זאת, באשר לכמות החיסונים למאה נפשות בארצות של לפחות מיליון בני אדם, ישראל במקום הראשון, כאשר אחריה איחוד האמירויות, צ'ילה ובריטניה.

מבצע החיסונים נגד קורונה יצא לדרך כבר ביותר מ-190 מדינות, אבל ברבות מהן הוא נתקל במכשולים משמעותיים, הן בשל הקושי של חברות התרופות לספק להן את כל המנות שהבטיחו והן בשל אתגרים בירוקרטיים ולוגיסטיים. בראייה עולמית מספר המתים היומי נמצא לאחרונה שוב במגמת עלייה, והוא עומד כעת על כ-12 אלף מתים ביום. מספר הנדבקים היומי ברחבי העולם הוא יותר מ-700 אלף איש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים