שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » לנהג האוטובוס היו 51 הרשעות קודמות
מחקירה ראשונית
עד ראייה אחר סיפר למפכ"ל: "ראיתי אוטובוס בא מולי כשהוא טיפה לא יציב. הוא זגזג וראיתי אותו נכנס לנתיב שלי, אז ברחתי הצידה"
זירת תאונה. אילוסטרציה | צילום: דוברות מד"א

מחקירה ראשונית של התאונה הקטלנית בצפון עולה כי האוטובוס הוא זה שסטה כנראה מהנתיב, חוקרי המשטרה יבדקו אם אירוע רפואי כלשהו גרם לכך.

הבוקר (ה') ימשיכו בוחני התנועה במחוז צפון בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית בכביש 89 שבה נהרגו חמישה בני אדם – ארבעה בני משפחת בן אלי ונהג האוטובוס – ונפצעו 57.

החקירה נמשכה עד שעות הלילה המאוחרות, והכביש נפתח רק סמוך לשעה 1:00 אחר חצות.

כאמור, מהחקירה הראשונית עלה כי התאונה אירעה בשלבים. האוטובוס, על פי החשד, סטה מנתיבו ופגע בצדו של רכב מסחרי. בהמשך פגע ברכב נוסף ואז התנגש חזיתית במונית שבה ישבו בני משפחת בן אלי והתהפך על צדו.

האם מורן בן אלי (35), בניה דקל (15) וליאם (11) והבת אנאל (5) שהיו במונית – נהרגו. מסע הלוויות יחל היום בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות. אבי המשפחה ראובן (35), שנהג במונית, אושפז בבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב בינוני-קשה והוא מורדם ומונשם.

ההרוג החמישי הוא נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה – אשר בסון, בן 76 מקריית ים. לבסון היו 51 הרשעות קודמות ב-55 השנים מאז עלה על הכביש. החקירה תתמקד כעת בשאלה מה גרם לסטייתו של האוטובוס, ובין היתר ייבדק אם אירוע רפואי כלשהו גרם לנהג לסטות.

גורמים במשטרה ציינו את עדויות הילדים, נוסעי האוטובוס, על דבר שאירע לנהג בסון. אחד מהם, דביר נריה, בן 18 מחריש, מדריך בני עקיבא שנפצע ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, סיפר: "יצאנו עם האוטובוס מנחל ליד מירון והתחלנו לנסוע לכיוון חריש. לנהג היו קטעים לא ברורים, הרגשנו שהאוטובוס האיץ מסיבה לא ברורה. ייתכן שמשהו פגע בו ואז התהפכנו שלוש או ארבע פעמים. זה היה מטורף. אני לא מבין איך בכלל אני והחניכים שלי בחיים".

עד ראייה אחר סיפר למפכ"ל: "ראיתי אוטובוס בא מולי כשהוא טיפה לא יציב. הוא זגזג וראיתי אותו נכנס לנתיב שלי, אז ברחתי הצידה. הוא פספס אותי באלפית השנייה".

רבים מהפצועים מאושפזים עדיין בבית החולים זיו בצפת, המרכז הרפואי לגליל בנהריה ורמב"ם בחיפה, שם מאושפזת ילדה בת 11 בבית החולים לילדים רות, כשהיא מונשמת ומורדמת. מצבה מוגדר קשה עקב פגיעת ראש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים