שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לנתניהו אין 61 מנדטים ולגוש השינוי יש"
לפיד טוען
יו"ר יש עתיד הצהיר שיעשה הכל להביא להחלפת השלטון: "נכון לרגע זה לא תוקם ממשלה על קולות הכהניסטים". לפיד שוחח עם סער והורוביץ, וסוכם על שיתוף פעולה
תגיות:
יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שעל פי הסקרים מתקרב ל-20 מנדטים, אמר בנאום במטה הבחירות כי "לפני שלושה חודשים הפלנו את הממשלה ויצאנו למערכת הבחירות הזאת. היינו אז המפלגה הרביעית בגודלה בישראל, אנחנו מסיימים את מערכת הבחירות הזו המפלגה השנייה בגודלה בישראל שמובילה את גוש השינוי".

"לדעתי אלה שמאחורינו הם לא חצי מאיתנו אפילו בגודל ומה שאפילו יותר חשוב בעיני זה שעשינו את זה קודם כל באחריות. דאגנו לא להפיל אף אחת ממפלגות הגוש, דאגנו לשמר את הסיכוי לשינוי במדינת ישראל, דאגנו לוודא שכולם יוכלו מחר בבוקר להתחיל לעבוד כדי לנסות להקים פה ממשלה שפויה".

"ועשינו עוד דבר – את כל זה עשינו בלי ללכלך ובלי להכפיש תוך שאנחנו שומרים על הזהות שלנו. אני אמרתי אלף פעם במהלך מערכת הבחירות הזאת לחברי הכנסת "תזכרו הילדים שלנו רואים אותנו בטלוויזיה. הם שומעים מה אנחנו אומרים, הם שומעים איך אנחנו מנהלים את זה, בוא נגרום להם להיות גאים בנו ובדרך שבה אנחנו מתנהלים".

"אני חושב שיש לנו סיבה גדולה להיות גאים בדרך שבה התנהלנו וסיבה עוד יותר גדולה להיות גאים בתוצאה שהבאנו. נכון לרגע זה לנתניהו אין 61 מנדטים ולגוש השינוי יש 61 מנדטים. נכון לרגע זה אנחנו מצליחים, אנחנו נחכה כמובן לתוצאות האמת".

"אנחנו היינו אחראיים עד עכשיו ונמשיך להיות אחראיים, אבל נכון לרגע זה לא תוקם במדינת ישראל ממשלה על קולותיהם של הכהניסטים, גזענים והחשוכים. התחלתי כבר הערב לנהל שיחות עם חלק ממנהיגי גוש השינוי ואני כמובן אמשיך בימים הקרובים לנהל איתם את השיחות האלה, אנחנו נחכה אני אומר שוב לתוצאות האמת, אבל אנחנו נעשה כל דבר כדי להקים ממשלה שפויה במדינת ישראל".

"אני מודה לכל מאות אלפי האנשים שתמכו בנו, לעשרות אלפי הפעילים שלנו שרובם נמצאים עכשיו בקלפיות ועדיין סופרים קולות ושומרים על טוהר הבחירות. בעיקר אני מודה לכם. עשינו הישג אדיר, המפלגה הזו פה. באנו לשנות. באנו לשנים", דברי לפיד.

מוקדם יותר, אחרי פרסום תוצאות המדגמים, שוחח לפיד גם עם יו"ר מרצ ניצן הורוביץ. נמסר כי השניים קבעו לשוחח שוב, וכי סיכמו "לפעול למען עם ישראל". בהמשך, בשיחה עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הוא סיכם עמו על שיתוף פעולה.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, אמרה באירוע סיכום קמפיין הבחירות: "אם יש משהו שהוכחנו הערב זה שהצליחו לרצוח את יצחק רבין אבל בשום אופן לא הצליחו ולא יצליחו לרצוח את הדרך שלו. אנחנו דיברנו מהרגע הראשון על חזון, חזון של שלום, של ביטחון באמצעות שלום, דיברנו על ביטחון לאומי אבל גם על ביטחון אישי, חברה צודקת, שינוי סדר עדיפויות ועל בית לעם היהודי עם שוויון מלא לכל האזרחיות והאזרחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים