שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » 30 הרוגים בתאונת רכבת בדרום המדינה
פקיסטן
מחקירה ראשונית עולה כי אחת הרכבות ירדה מהפסים, מסיבה שטרם ידועה, בעוד רכבת אחרת פגעה בה זמן קצר לאחר מכן. חשש ללכודים בין הקרונות למסילות
תאונת רכבת בפקיסטן | צילום: רשתות מקומיות

לפחות 30 בני אדם נהרגו ועוד עשרות נפצעו בהתנגשות בין שתי רכבות נוסעים בדרום פקיסטן. במשטרה המקומית העריכו כי מניין המתים צפוי לעלות בהמשך. ההתנגשות אירעה בשעת בוקר מוקדמת ליד העיר דארקי שבמחוז סינד, רכבת אחת סטתה מפסי המסילה ורכבת שהגיעה מהכיוון הנגדי התנגשה בה.

כיר במשטרה המקומית ציין כי מספר הקורבנות צפוי לזנק, שכן כוחות ההצלה עדיין לא הצליחו להגיע לאחד מקרונות הרכבת. בקרון הרכבת שאליו טרם הצליחו הכוחות להגיע ישנם ככל הנראה כ-25 בני אדם. תנועת הרכבות באזור התאונה הושעתה עד להודעה חדשה.

אוסמן עבדאללה, קצין משטרה במחוז, סיפר כי מחקירה ראשונית עולה שאחת הרכבות, "מילאט אקספרס", ירדה מהפסים מסיבה שטרם ידועה, בעוד הרכבת השנייה, "סר סייד אקספרס", פגעה בה זמן קצר לאחר מכן. על פי מפקד במשטרה המקומית, בין 15 ל-20 נוסעים עדיין לכודים בין הריסות הרכבת "מילאט אקספרס".

עבדאללה אמר כי בפעולות החילוץ מסייעים לא רק כוחות החירום, אלא גם תושבי הכפרים באזור. "זוהי משימה מאתגרת. ייקח זמן עד שנביא את הציוד הכבד כדי לשחרר את האזרחים (שעדיין לכודים)", אמר עבדאללה. בתקשורת המקומית ציינו כי גם ארבע שעות לאחר ההתנגשות הציוד הכבד לא הגיע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים