שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "אשתתף ככל שניתן בישיבות הקבינט"
משיב לסערה
רה"מ בנט גיבה את לפיד: "דיוני הקורונה מתנהלים בצורה סדורה ואפקטיבית. שר החוץ, שר האוצר ואני מתואמים בצורה מלאה"
יאיר לפיד ונפתלי בנט | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

לאחר הפרסומים בימים האחרונים לפיהם שר החוץ יאיר לפיד לא נכח בישיבות קבינט הקורונה מאז התמנה לתפקיד ולאחר שטען ש"שר החוץ לא צריך להיות חלק מדיוני קבינט הקורונה" – הבוקר לשכת לפיד מפרסמת "לפיד קשוב לביקורת וככל שניתן ישתתף בישיבות הקבינט בכפוף לתפקידו כשר החוץ ולמאמצי העברת התקציב"

כזכור, אתמול במהלך שיחות עם אזרחים, גיבה ראש הממשלה נפתלי בנט את לפיד: "דיוני הקורונה מתנהלים בצורה סדורה ואפקטיבית. שר החוץ, שר האוצר ואני מתואמים בצורה מלאה. אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לקורונה, כמו כל מנהיגי העולם. העסק מנוהל בצורה חדה וברורה וכך זה יימשך".

יו"ר האופוזיציה נתניהו תקף את התנהלות הקבינט: "והאבסורד הכי גדול הוא שהממשלה מאשימה אותנו בזמן ששר החוץ לפיד ושר האוצר ליברמן בכלל לא הגיעו לדיוני הקורונה. הם בורחים מאחריות! פיזית בורחים מאחריות. בממשלה שלנו – אני, שר האוצר כץ ושר החוץ אשכנזי, תמיד היינו בכל דיוני הקורונה – מסביב לשעון, לתוך הלילה ולעתים רבות עד הבוקר. איך הם לא מתביישים?".

בכירים בממשלה מתחו ביקורת על התנהלות לפיד: "לפיד לא מעורב, במקום לקחת אחריות לאומית הוא עסוק במינויים אישיים של מקורבים ובשעון החול עד שיהפוך להיות ראש ממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים