שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד במילים חריפות נגד בן גביר שאיים בתביעה
סוער בפגרה
שר החוץ נאם היום באוניברסיטת רייכמן והשווה בדבריו את בן גביר לימין הקיצוני שרוצים לרצוח את רבין הבא. בן גביר בתגובה: "יאיר, בא נראה אותך מסיר את החסינות"
יאיר לפיד ואיתמר בן גביר | צילום: לפיד: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת. בן גביר: Barak Shacked, שאטרסטוק. עיצוב: בחזית

שר החוץ יאיר לפיד, נאם היום בכנס שנערך באוניברסיטת רייכמן והתייחס למגוון נושאים, בהם חינוך ושוויון בין האוכלוסיות. בדבריו השמיע לפיד דברים חריפים נגד יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

"הימין הישראלי הקיצוני מדבר כל הזמן על הפרוגרסיבים המסוכנים שרוצים שתהיה פה מדינת כל אזרחיה שמנסור עבאס שולט בה. יש לי רק שאלה אחת: כמה אנשים כאלה יש? על מי מדובר? איפה הם גרים? אם הם חיים בינינו, איך זה שמעולם לא פגשנו אף אחד שמדבר ככה? נכון שיש את גדעון לוי מ"הארץ", אבל עליו באמת אי אפשר לבסס תנועה פוליטית שלמה.

והשמאל הישראלי הקיצוני מדבר על ישראל כמדינת אפרטהייד שנשלטת בידי ימין גזעני ואלים, כולם נערי גבעות שרוצים לבנות פה מדינת הלכה משיחית ולרצוח את רבין הבא. גם פה, אותה שאלה. איתמר בן גביר אולי עונה לתיאור הזה, אבל כמה כאלה יש? האם לא הגיע הזמן להכיר בעובדה שפשוט יותר קל להתווכח עם המטורפים מאשר עם אנשים הגונים ונבונים שחושבים אחרת מאתנו?

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה לדברי לפיד: "יאיר, בא נראה אותך מסיר את החסינות. אם אתה עומד מאחורי הדברים, הולך להיות משפט מעניין, נראה אותך גיבור גדול עומד מאחורי הדברים שלך ומוכיח אותם".

ח"כ בן גביר הוסיף: "רק לדמיין מה יקרה אם לפיד, השר הכי מעופף במדינה יהיה ראש ממשלה, גורם לחלחלה. לפיד שותפם הנאמן של התנועה האיסלאמית בקואליציה מעיז להטיל דופי בפיתוח ההתיישבות בארץ וקורא לזה משיחיות ומצד שני תומך במכירה של הנגב למנסור עבאס בלי בושה".

עוד הוסיף ח"כ בן גביר: "רק יום אחד עבר מאז הפיגוע הקשה אתמול והממשלה המטורללת לא יכולה להחזיק מעמד מספר שעות מבלי שאיזה שר או ח"כ בקואליציה ידבר שטויות, יתקוף יהודים וילטף את תומכי הטרור. בגלל הממשלה הרעה והכושלת הגענו למצב בו אין משילות ואין הרתעה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים