שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד וליברמן בהסכם קואליציוני נגד היהדות
ברית השנאה
ניסיון לכפות לימודי ליב"ה באיום לשלילת תקציבים, ביטול חוק המרכולים, תח"צ בשבת, חילול הכותל המערבי, קעקוע מוסד הנישואין ווטו על המפלגות החרדיות • המסמך המלא
יאיר לפידג וליברמן | צילום: דוברות

מכירת החיסול של הזהות היהודית נחשפת: יו"ר מפלגת ישראל ביתנו שר האוצר המיועד אביגדור איווט ליברמן חתם הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית על ההסכם הקואליציוני עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. בהסכם מוצג שחור על גבי לבן ההבטחות חסרות התקדים לתנועה השנה וההסתה, ששמה לה למטרה לקעקע את היסודות היהדות.

לימודי ליב"ה: "הצדדים רואים יעד לאומי בכך שכל תלמידי ישראל ילמדו לימודי יסוד, מתוך הכרה כי שילובם בשוק העבודה הכרחי לעתידה הכלכלי של מדינת ישראל. לצורך כך יבוא הדבר לידי ביטוי בתקציב המדינה בתמריצים חיוביים ושליליים".

חילול שבת: "הצדדים להסכם זה מתחייבים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לקדם תחבורה ציבורית בשבת. הצדדים מתחייבים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם תיקון לחוק באופן שיבטל את סמכות שר הפנים להורות על סגירת עסקים בימי מנוחה".

חילול הכותל המערבי: "הצדדים להסכם זה מתחייבים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם לקבל החלטה שתכנה: ביטול החלטה מספר 2785 מיום 2017.06.25 שעניינה הסדרי התפילה בכותל המערבי".

קעקוע מוסד הנישואין: "הצדדים להסכם זה מתחייבים לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם על מנת לקדם פתרון למעמד הזוגי של בני זוג מנועי חיתון, כך שיוכרו כנשואים".

בכדי למנוע את הצטרפות המפלגות החרדיות לקואליציה, דרש ליברמן בהסכם כי "לא תצורף סיעה נוספת לממשלה ללא הסכמת סיעת ישראל ביתנו".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. ראו, נרצה או לא נרצה, זה ככל הנראה עומד לקרות. יש להיות מעשיים ולנסות לייצר לימונדה מממשלת הלימון החמוץ הזו. הלוואי שבנט יצליח, לא למענו אלא למען מדינת ישראל, עם ישראל, ארץ ישראל ומסורת ישראל. יש למנף כל רגש ציוני שנותר בלבם של מי מחברי הגועליציה הזו כדי לבצר את העניינים החשובים לעם ישראל במולדתו. התיישבות. ביטחון. מסורת יהודית. כלכלה חופשית. זהות לאומית. משילות.
    עלינו להילחם במסגרת החוק על כל סנטימטר של ציונות במדינה הזו.
    על הליכוד והחרדים להתעשת ולתת להצעות חוק ימניות, מסורתיות וציוניות "רשת ביטחון" בכנסת כדי שיעברו על אפם ועל חמתם של שונאי ישראל בגועליציה.
    יחד נעביר את רוע הגזירה. עברנו את פרעה. נעבור גם את עבאס.
    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
    שבת שלום!

  2. לא מבין איך זה נגד יהדות!! לדאוג שאנשים ידעו לימודי ליבה כדי שיוכלו להקלט בעבודות שוק העבודה זה נגד היהדות. הרבנים ועסקני היהדות החרדים דואגים שהציבוי החרדי יהיה שבוי ויחיה רק מתקציבים שהם מסדרים ומעוני. במקום לדאוג לעתיד הציבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים