שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » השר לפיד: "ישראל מגנה את הפלישה הרוסית"
בביקור בבוקרשט
שר החוץ יאיר לפיד נפגש היום בבוקרשט עם שר החוץ הרומני, בוגדן אאורסקו. בתום פגישתם ערכו השניים מסיבת עיתונאים בה התייחסו לנושא פגישתם – המלחמה באוקראינה
יאיר לפיד, עם שר החוץ הרומני, בוגדן אאורסקו | צילום: לע״מ- שלומי אמסלם

שר החוץ יאיר לפיד נפגש היום (ראשון) בבוקרשט עם שר החוץ הרומני, בוגדן אאורסקו. בתום פגישתם ערכו השניים מסיבת עיתונאים בה התייחסו לנושא פגישתם – המלחמה הרוסית באוקראינה.

שר החוץ יאיר לפיד מסר: "סיימתי עכשיו פגישת עבודה עם שר החוץ של רומניה, אנחנו בדרכנו לפגוש את ראש הממשלה לקיים דיון נוסף על המצב באוקראינה ועל שאלת הטיפול בפליטים".

"אחרי הפגישה אני אצא לסיור באחד ממרכזי הפליטים של הסוכנות פה בבוקרשט, ומשם למעבר הגבול סירט, שם ממוקמים אנשי משרד החוץ כמעט מהיום הראשון של הלחימה ומסייעים לפליטים לצאת".

"ממשלת רומניה סייעה ומסייעת לישראל להציל נפשות רבות. ממעבר סירט יצאו ילדים יהודים מבית היתומים באודסה, ילדים חולי סרטן שנשלחו לטיפולים בישראל, אלפי פליטים שחייהם ניצלו בזכות שיתוף הפעולה בינינו".

"אני מודה לך ידידי, ואני מודה לממשלת רומניה על שיתוף הפעולה, על הרצון הטוב. זוהי הוכחה נוספת לידידות האמיצה ורבת השנים בין המדינות שלנו, בימי שלום וגם בימי מלחמה".

"ישראל כמו רומניה, מגנה את הפלישה הרוסית לאוקראינה. אין לה הצדקה, ואנחנו קוראים לרוסיה להפסיק את הירי והתקיפות ולפתור את הבעיות סביב שולחן הדיונים".

"ישראל תסייע ככל שביכולתה להגיע לפתרון של שלום. אנחנו עובדים בתיאום מלא עם בעלת בריתנו, ארה"ב, ועם שותפינו האירופאים כדי לנסות לסיים את הטרגדיה האלימה הזו מהר ככל האפשר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים