שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "כשיש לך מטרה, אתה לא מתבלבל"
סערת המשברים
גורמים רבים מנסים לפגום בשלמות הקואליציה. שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בפוסט בפייסבוק מסביר למה הם לא יצליחו
רה"מ נפתלי בנט והשר יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אינספור משברים עוברים על הקואליציה, ביום רביעי הדברים הגיעו על סף משבר, בעת שהתפרסמו הקלטות בה השרה שקד אומרת בקולה, מה היא חושבת על השר לפיד.

גורמים רבים מנסים לפגום בשלמות הקואליציה. שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בפוסט בפייסבוק מסביר למה הם לא יצליחו: "יש לנו מטרה. לא יזיזו אותנו ממנה. לא בהדלפות והכפשות, לא בהקלטות סתר, לא בנסיונות לסכסך".

"המטרה חשובה מדי: לעבוד בשביל אזרחי ישראל. להעביר תקציב כדי לשים את המדינה על המסלול אחרי שנים של הזנחה. כשיש לך מטרה, אתה לא מתבלבל".

"אם יש לך אפשרות להעלות בשנה הקרובה את שכר החיילים, אם יש לנו תוכנית לשפר את מצבם של הגמלאים, צריך להתעלם מרעשי הרקע ולהמשיך לחתור קדימה. לא לעצור אף פעם. לא להוריד את העיניים מהמטרה".

"דיברתי ביומיים האחרונים לא מעט עם נפתלי, עם איילת, עם כל מנהיגי הקואליציה. לכולם אמרתי אותו דבר: המבחן שלנו הוא לדעת להבדיל מה חשוב ומה לא חשוב. מנסים ועוד ינסו לגרום לנו לריב. אם הם יצליחו, זה יפגע בעיקר באזרחי ישראל".

"אז נוודא שהם לא יצליחו. הממשלה הזו, ממשלת השינוי והריפוי, היא הדבר הנכון למדינה. היא הוקמה אחרי ארבע מערכות בחירות מפני שהיינו ממוקדים. לא עבדנו בשביל המהדורה, אלא למען המטרה".

"בשבוע האחרון הצלחנו לעזור ל"כנפיים של קרמבו" ולהעביר תקציב להקמת מרכזי חוסן לנפגעי טראומה בעוטף עזה. זה פי אלף חשוב יותר מאיזו שטות שמישהו אמר ברגע של כעס. כשיש לך מטרה טובה אתה נשאר מפוקס. זה חלק מדרישות התפקיד".

"הקמנו ממשלה למען אזרחי מדינת ישראל. זו המטרה. אנחנו ממוקדים רק בה. יש לנו אתגרים בטחוניים ומדיניים, אנחנו אחרי שנתיים של מגיפה והתפרקות חברתית. את כל זה אנחנו מתקנים עכשיו. זה מה שמניע אותנו. זאת השליחות שלנו. כל היתר סתם רעש".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ואכן המטרה הינה להגיע לראשות הממשלה שקשה לומר שאם יתממש יהיה טוב לאזרחי ישראל לאור אי התאמה משוועת של המבקש כפי שמעיד עליו גנץ שקד ועוד וכפי שמעשיו מעידים עליו מקווה שהעם הבוחר יהיה חכם ולא נבל ויבין שלהיות ראש ממשלה במדינה ישראל. המאותגר מכל כיוון אפשרי אי אפשר שכזה וכמותו ישבו על כס ראש הממשלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים