שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד מאומת – נתניהו הפתיע באיחול
איחוי
שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד ערך בדיקת קורונה ונמצא מאומת לקורונה. מלשכתו של השר לפיד נמסר כי "השר לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב"
ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר החוץ ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד ערך בדיקת קורונה הערב ונמצא מאומת לקורונה. מלשכתו של השר לפיד נמסר כי "השר לפיד שוהה בביתו בבידוד ומרגיש טוב".

שר החוץ יאיר לפיד אישר את הידיעה: "אכן, אני מאומת לקורונה. מרגיש מצויין כי אני מחוסן. לכו להתחסן, שימו מסיכה, נעבור את זה יחד".

מי שהפתיע בברכת רפואה שלימה לשר לפיד הוא ראש האופוזיציה שמיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מאחל רפואה שלמה לשר החוץ יאיר לפיד. בריאות לפני הכל".

מדוברות הכנסת נמסר: "הערב עודכן קצין הכנסת, ניצב יובל חן, ע"י שר החוץ יאיר לפיד, כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום שני – 10/1".

"בפניה שהוציא קצין הכנסת לבאי המשכן פרט את מדיניות הבדיקות והבידודים החדשה של משרד הבריאות בחשיפה למאומת לנגיף הקורונה וביקש לנהוג על פיה. כמו כן הדגיש כי הכנסת ממשיכה לפעול בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. (1) אם לפיד נדבק, סימן שלא הקפיד על מילוי הנחיותיה של הממשלה.
    (2) ומעניין שפתאום בנט הפסיק לפחד מהאומיקרון שמתיזים עליו ולא צעק ללפיד שהשתעל עליו ״עוף לי מהעיניים״ אלא רק חייך אליו חיוך אידיוטי של אחד שלא מקפיד גם הוא על הנחיות הממשלה ועל החובה לעטות מסיכות בחללים סגורים (כנראה ששיקר (כהרגלו) גם בתירוץ שהמציא לגבי התקרית שלו עם חה״כ אורית סטרוק).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים