שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד מגיב לביקורת: "המשרדים מיותרים – צריך לסגור"
בעלות מיליונים
באזור תל אביב ישנם 1000 מטר רבוע של משרדים אשר שכורים ומשולמים ע"י המדינה, העלות למדינה יותר ממיליון ש"ח בשנה, אבל לפיד מעדיף לארח פגישות במלונות
ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

‏בזבוז הכספים של שר החוץ לפיד: באזור תל אביב ישנם 1000 מטר רבוע של משרדים אשר שכורים ומשולמים ע"י המדינה, העלות למדינה יותר ממיליון ש"ח בשנה, אבל לפיד מעדיף לארח פגישות במלונות ובמטה המפלגתי. כך דיווח מיכאל שמש.

בשבוע שעבר, עקב דיווח בכאן 11 לפיו לפיד מקיים פגישות מדיניות במטה המפלגה, נמסר מטעמו כי אין לו משרדים אחרים במרכז.

בריאיון לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' אמר לפיד היום (שלישי): "המשרדים מיותרים וצריך לסגור אותם. לא הייתי שם מעודי. אני לא צריך לעשות הצגות לאנשים של יוקרה, מספיקים שלושה כסאות ושולחן מכל צד".

בלשכת שר החוץ הגיבו לפרסום ומסרו: "משרדי צ'מפיונס ברמת גן משמשים שלוחה של המשרד לעניינים אסטרטגים שהטמענו במשרד החוץ במסגרת צמצום משרדי הממשלה ועמדת שר החוץ היא שאין צורך במשרדים האלה והם צריכים להיסגר ולעבור לירושלים".

"הנושא יבחן על ידי גורמי המקצוע בתום השנה. המשרד הנ"ל לא משמש לאירוח אורחים וביקורים רשמיים של שרי חוץ בישראל. ככלל, הפגישות המדיניות הרבות של שר החוץ נערכות ברובן במשרד החוץ בירושלים ובחלקן בתל אביב לפי הצורך".

על היעדרותו מטקסי יום השואה אמר לפיד לרשת ב': "הייתי אמור להיות בערב יום השואה בהונגריה, אבל ביטלתי בגלל אירועי הר הבית. כבר לא הייתי רשום באף טקס ממלכתי, אז עשיתי זיכרון בסלון עם השומר החדש. אנשים שיש להם מה להגיד לא עשו עשירית מאיתנו בסיוע לניצולים והנצחת זכר השואה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים