שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד מזמין את נתניהו לעימות בחירות
"עוד הערב"
יו"ר יש עתיד מזמין את ראש הממשלה לעימות בחירות: "אמרת שאני היריב שלך, מול יריב מתייצבים. שאלת "איפה לפיד?" הנה אני". סער דורש שהוא ובנט ישתתפו
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו לעימות בחירות. בסרטון שפרסם תוך חילול שבת קרא לנתניהו להסכים לעימות ראש בראש ביניהם. נתניהו טרם השיב לקריאה, אך במפלגת תקווה חדשה מיהרו לפרסם תוך כדי חילול שבת הודעה כי הם דורשים שגם יו"ר המפלגה גדעון סער ויו"ר ימינה נפתלי בנט ישתתפו.

לדברי לפיד, "מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה אתה מנסה להקים פה. האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומיום שמחכים. במשך חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עלי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח".

"עימות ישים על השולחן את מה שעומד באמת על הפרק. מגיע לציבור לדעת איזו ממשלה מפחידה נתניהו מנסה להקים כאן. ליצמן וסמוטריץ', דרעי ובן גביר, ממשלה חשוכה, גזענית, סחטנית ושובינסטית שתבריח מפה דור שלם ותקבור את הדמוקרטיה הישראלית. עם ההרכב הזה, ישראל תהיה מדינה דתית הרבה יותר, עניה הרבה יותר, דמוקרטיה-מינוס. זו כבר לא תהיה מדינתם של אנשים שעובדים, משרתים בצבא, משלמים מיסים. תהיה להם ממשלה ששונאת אותם ובזה לערכיהם. התוצאות יהיו נוראות".

"בוא לעימות ביבי. אני לא מתכונן לשבת באולפנים בתור להקת החימום שלך. אמרת שאני היריב שלך, מול היריב מתייצבים. שאלת "איפה לפיד?" הנה אני. בוא תתייצב מולי לעימות היום בערב".

בהמשך הוסיף כי "האולפנים מוכנים, המראיינים מוכנים, יש שני פודיומיום שמחכים. חודשים ארוכים שמת אותי על שלטי חוצות, נאמת עלי נאומים, עשית נגדי סרטונים. בוא נראה אם התכוונת ברצינות. בוא נראה אם אתה באמת רוצה עימות, או שאתה בורח. בוא נראה אם ביבי ברח".

"מגיע לציבור הישראלי עימות. מגיע לו תשובות. הוא צריך לדעת איזו ממשלה מסוכנת אתה מנסה להקים פה. ממשלת חושך גזענית. ממשלה שתיקח את הכסף של אנשים עובדים, ותתן אותו לאנשים שלא עובדים. ממשלה שבה כל הסחטנים יושבים סביב אותו שולחן".

"הממשלה היחידה שיש לך, היא ממשלת כפיה דתית קיצונית, שונאת מיעוטים, ממשלת חסינות עבריינית שתהרוס את בתי המשפט, תפטר את היועמ"ש, תחריב את היחסים עם האמריקאים, ותבריח מפה את הילדים שלנו".

"הממשלה שאנחנו מדברים עליה, היא ממשלה נורמלית, הגונה, עובדת. כל מי שמאמין בשינוי חיובי. כל מי שמאמין בדמוקרטיה מתוקנת, באנשים שעובדים, משלמים מיסים, משרתים בצבא".

"בוא לעימות מר נתניהו. אני לא מתכונן לשבת באולפנים בתור להקת החימום שלך. אמרת שאני היריב שלך, מול יריב מתייצבים. שאלת "איפה לפיד?" הנה אני. אם יש לך אומץ, בוא תתייצב מולי לעימות היום בערב", דברי לפיד.

מתקווה חדשה נמסר כי היא "דורשת כי כל עימות, ככל שיתקיים, ייערך רק בהשתתפות כל המועמדים לראשות הממשלה ובכללם גדעון סער ונפתלי בנט. במידת הצורך תקווה חדשה תפנה לוועדת הבחירות המרכזית על מנת לאכוף זאת. יצוין כי גדעון סער קרא מספר פעמים במהלך מערכת הבחירות לנתניהו לבוא לעימות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים