שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יעלון דורש שילוב רשימה – לפיד מסכים לשריון אחד
פיצול נוסף?
פגישה נוספת בין לפיד ויעלון הסתיימה במבוי סתום. המחלוקת: לפיד סבור כי 'תל"ם' אינה מהווה נכס אלקטורלי ומוכן לשריין מקום לבוגי בלבד, אלא שזה מתעקש על שיריונים
יאיר לפיד ובוגי יעלון | צילום: Cohen Magen, שאטרסטוק

פיצול נוסף מסתמן במערכת הפוליטית, הפעם בגוש המרכז-שמאל. יאיר לפיד צפוי להיפרד בקרוב מיו"ר תל"ם משה יעלון וממפלגתו ולהתמודד בבחירות הקרובות עם רשימת "יש עתיד" בלבד, כך מדווח הבוקר 'ידיעות'.

לפי הדיווח, בימים האחרונים נפגשו לפיד ויעלון ולא הצליחו להגיע להסכם על המשך שיתוף פעולה בין שתי המפלגות. על פי הדיווח, במגעים בין הצדדים שהתנהלו בימים האחרונים, דרש לפיד מיעלון כתנאי להמשך השותפות בין הצדדים והריצה המשותפת, לפרק את מפלגת תל"ם, אלא שיעלון מסרב בתוקף.

יעלון, כך לפי הדיווח, גמור בדעתו להתמודד לכנסת הבאה תחת 'תל"ם', יחד עם שני הח"כים הנוספים תוך חתירה לצירוף אישים נוספים לרשימה שלו ויהי מה, לצורך כך הוא אף שכר את שרותיו של היועץ האסטרטגי ליאור חורב.

לפי הדיווח של דפנה ליאל, ‏לפיד ויעלון נועדו אתמול ולא הצליחו להגיע להבנות. יעלון נערך לריצה עצמאית, לאחר שלפיד מעוניין שיעלון יבוא לבד בעוד הוא מתעקש על שיריונים לאנשיו.

יצוין, כי היחסים בין לפיד ויעלון התערערו, לאחר שלפני כחודש דווח כי יעלון פועל להקמת מפלגה חדשה כשאף נפגש לשם כך עם הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט.

אלא שגורמים בתל"ם מיהרו להבהיר, כי מדובר אך בטקטיקה לצורך שיפור עמדות במו"מ עם לפיד לקראת סגירת הרשימות. יעלון מצדן הגיב לדיווח ואמר כי הוא נכון בדעתו לעשות כל מה שניתן על מנת להזיז את נתניהו ממקומו ולהחליף את השלטון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים