שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לפיד מתנהג כאילו יש עתיד היא צעצוע שלו"
שלח
יו"ר מפלגת תנופה אומרכי "חיבור עם מיכאלי וחולדאי ייצור כוח פוליטי". לדבריו, "חיבורים עושים מוקדם, להמתין זו חולשה בפוליטיקה"
עפר שלח | צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת

אחרי שעזב את יש עתיד והקים מפלגה עצמאית, יו"ר מפלגת "תנופה", עפר שלח, מבין שהוא רחוק מאחוז החסימה ומבקש לעשות סדר. בבלאגן בשמאל, ובעודף המפלגות בגוש שלו.

בראיון ל'ישראל היום' הוא נפתח ומשתף, בין היתר, במצבו הפוליטי הלא פשוט. שלח לא מהסס לירות חיצי ביקורת על שותפו לשעבר ח"כ יאיר לפיד, וטוען שהוא "מתנהג כאילו יש עתיד צעצוע שלו".

לשיטתו, כחול לבן קברה את הניסיון להקים מחנה מרכז-שמאל: "הביאו רמט"כלים להוביל. אנשים שלא נקטו עמדה ציבורית בשום דבר כמו גבי אשכנזי או בני גנץ, עומדים וממלמלים משפטים כמו 'אין ימין ואין שמאל, ישראל לפני הכל' ומצפים שזה יעבור".

הוא קורא לחיבור עם מפלגת העבודה בראשות היו"ר החדשה ח"כ מרב מיכאלי וה"ישראלים" של רון חולדאי, חרף התרסקותה בסקרים. שלח סבר כי: "זה החיבור הטבעי שייצור גוש עם כוח פוליטי שלהערכתי יכול להגיע למספר דו-ספרתי של מנדטים".

בעוד שבוע ימים ייסגרו הרשימות ושלח חושף את דפוס פעילותו המתוכנן, "אני לא מהממתינים. כי בפוליטיקה לשבת על הגדר נחשב חולשה. חיבור עושים מוקדם, כי חיבור ברגע האחרון נראה כמו משהו שאנשים עושים כדי להציל את עצמם".

מיש עתיד נמסר בתגובה: "רק יש עתיד גדולה תביא לממשלה שפויה. אנו מאחלים לעפר שלח הצלחה רבה בהמשך דרכו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים