שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לפיד נחשף שוב בשנאתו המוכרת מהעבר"
ליצמן תוקף
דרעי: "התגלה פרצופו האמיתי של לפיד שמחרים את שומרי המסורת ורוצה להקים ממשלת שמאל ולמחוק כל סממן יהודי ביחד עם ליברמן, מרצ ובתמיכת הרשימה המשותפת"
יעקב ליצמן | צילום: אתר הכנסת

יו"ר אגודת ישראל השר יעקב ליצמן הגיב לדברי ההסתה של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ואמר כי "יאיר לפיד ניסה להסתתר ולהתחפש, אך ככל שהוא מתקרב לבחירות הוא שוב הופך את החרדים לאויבים והוא מאבד את זה. לפיד נחשף היום שוב בשנאתו המוכרת מהעבר וחזר להסתה הישנה והמסוכנת שלו כלפי המסורת ושומרי המצוות בישראל. אותו לפיד שמכנה אותנו סחטנים וקיצונים, מתכוון להקים ממשלה עם איבתיסאם מרעננה, וזה לא מספיק קיצוני בשבילו".

"מי שקנה את תרמית לפיד ש”השתנה, התבגר והפסיק להילחם בחרדים”, התבדה ומקבל היום את לפיד המקורי, המפלג והמסית, בדיוק כמו שותפו ליברמן, איתו חתם הסכם עודפים, וביחד הם מתכוונים להקים ממשלה שתרדוף את החרדים ותפגע בכל היקר והקדוש למסורת ישראל והצביון היהודי".

בתגובה חריפה כתב יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בטוויטר: "התגלה פרצופו האמיתי של יאיר לפיד שמחרים את שומרי המסורת והיהדות ורוצה להקים ממשלת שמאל ולמחוק כל סממן יהודי ביחד עם ליברמן, מרצ ובתמיכת הרשימה המשותפת. עכשיו זה ברור: זה או לפיד וליברמן בממשלת שמאל או נתניהו ושס חזקה שישמרו על מדינה יהודית ומסורת ישראל".

ממרצ נמסר בתגובה להצהרתו של לפיד: "הצהרתו של לפיד להצביע מרצ מראה בגרות ומנהיגות. הצהרתו של ח״כ יאיר לפיד הקורא למצביעי הגוש האידאולוגי לבחור במרצ היא החלטה מתבקשת כי בלי מרצ יש לממשלת נתניהו – כהנא 61".

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כינס מסיבת עיתונאים בה הצהיר רשמית כי הוא רץ לראשות הממשלה: "כבר שבועות ארוכים בנימין נתניהו מנסה להפוך את הבחירות האלה לקרב אישי מכוער ביני לבינו. אני לא אתן לו. הבחירות האלה עוסקות בשאלה הרבה יותר גדולה. איזו ממשלה תהיה פה? אצל מי היא עובדת? לאן היא תוליך את מדינת ישראל?"

"נתניהו רוצה מלחמת הכפשות אישית, מפני שהוא מנסה להסתיר מהציבור את נקודת החולשה הכי גדולה שלו: נקודת החולשה שלו היא הרכב הממשלה היחיד שיש לו. הממשלה היחידה שהוא יכול להקים: ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר".

"ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין שקוראים לשחרור הרוצח יגאל עמיר. ממשלה סחטנית, שתיקח את הכסף של אנשים עובדים כדי לתת אותו לאנשים שלא עובדים. ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר זה הרכב שבו אין ייצוג לאנשים שעובדים, משרתים בצבא, משלמים מיסים, מאמינים בדמוקרטיה. הליכוד בממשלה הזו הוא לא מפלגת שלטון, הוא שבוי. נתניהו הוא בן ערובה של סחטנים וקיצוניים. הוא חייב שהם יתנו לו חסינות, והוא ישלם. בכסף שלנו, בעתיד של הילדים שלנו, ביחסים הבינלאומיים של מדינת ישראל".

"יש רק דבר אחד שיכול לעצור את ממשלת החושך הזו – יש עתיד גדולה. ב-7 מנדטים לא עוצרים סחטנות וכפיה דתית. ב-6 מנדטים לא משנים את חוק הלאום ולא מגינים על בית המשפט העליון. והכי חשוב – ב-6 מנדטים לא מחליפים את נתניהו. אתם רוצים לעשות שינוי גדול, חייבים מפלגה גדולה שתעשה אותו. בלי כוח פוליטי, לא יהיה פה מהפך. הברירות הן יש עתיד גדולה, או ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן גביר. זו ההחלטה שהציבור צריך לעשות בדיוק שבוע מהיום".

"יש עדיין מספר יוצא דופן של מתלבטים. יותר מעשרה מנדטים. הם צריכים לדעת, אם הם לא יצביעו יש עתיד, תקום פה ממשלה חשוכה, גזענית, וסחטנית. בסוף צריך כוח גדול כדי לשנות מציאות. אני מכבד את המפלגות בגוש שיש להן דרך ויש להן אידיאולוגיה. הן יהיו שותפות חשובות. אם מישהו רוצה להצביע מרצ, שיצביע מרצ, חשוב שהם יעברו את אחוז החסימה. מעבר לזה, עם כל הכבוד לכל חישובי הגוש, אי אפשר להחליף שלטון בלי מפלגת שלטון גדולה. אי אפשר להקים ממשלה בלי מפלגה גדולה שתקים ממשלה. אני פונה מפה לכל המתלבטים, תנו ליש עתיד את הקול שלכם. תנו לשפיות לנצח".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים