שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "ניצחון של ביידן תהיה בעיה לנתניהו"
הימור כושל?
בשמאל הישראלי מתריעים בשנים האחרונות מפני העובדה שנתניהו מניח את כל המשקולות על הצד הרפובליקני, ושוכח כי הבחירות הבאות עלולות להפוך את הקערה על פיה
ג'ו ביידן | צילום: lev radin, שאטרסטוק

יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד, מתריע הבוקר מפני ניצחון אפשרי של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארצות הברית, שכן הדבר יכניס את נתניהו למצב לא פשוט.

לפיד אמנם מבהיר, כי "שני המועמדים הפעם בבחירות הם ידידי ישראל גדולים, אז יחסית מצבנו טוב. אם כי לי יש מריבה עם נתניהו, היות שהוא מנתק אותנו מהדמוקרטים. זאת אי הבנה של נתניהו את הזירה העכשווית. אנחנו לא רוצים למצוא את עצמנו עם מפלגה דמוקרטית שמדברת כמו ג'רמי קורבין", את הדברים אמר לפיד בראיון ל-103FM.

"בסופו של דבר ביידן עומד בראש מפלגה שכועסת מאוד על נתניהו", הסביר לפיד, כשהוא רומז להאשמות הדמוקרטים על זלזול והתעלמות מצד ראש ממשלת ישראל לאורך 4 השנים האחרונות.

יצוין כי בשמאל הישראלי מתריעים בשנים האחרונות מפני העובדה שנתניהו מניח את כל המשקולות על הצד הרפובליקני, ושוכח כי הבחירות הבאות עלולות להפוך את הקערה על פיה, ואז תיאלץ ישראל להתמודד אל מול ממשל דמוקרטי עוין, הודות להתנהלותו החד צדדית של נתניהו במהלך שנות כהונתו של טראמפ, בהם ביקש לגלות לויאליות לנשיא שהפגין את ידידותו העמוקה עם ישראל, ולפיכך התעלם מקיומה של המפלגה הנוספת בארה"ב, בניגוד לנוהל שהיה מקובל לאורך השנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים