שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "סמוטריץ' תומך טרור"
מסית ומדיח
יו"ר יש עתיד: "יש כאלה שאני לא אדבר איתם, שזה בעיקר בן גביר וסמוטריץ', כי זה פשוט תומכי טרור". סמוטריץ': " נפתלי, גדעון, אין לכם מה לחפש עם לפיד"
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד התבטא בחריפות נגד יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בכנס פעילים שקיים בתחילת השבוע. בהקלטות של לפיד, שפורסמו ב'כאן רשת ב', הוא השיב לפעילה ששאלה עם מי יוכל להקים קואליציה ואמר: "סער ובנט הם אנשי ימין מובהקים וקשים, אבל הם גם אנשים בסופו של דבר חיוביים, ואנחנו נצטרך לנסות לחפש את המשותף שעליו אפשר לעבוד. יש כאלה שאני לא אדבר איתם, שזה בעיקר בן גביר וסמוטריץ', כי זה פשוט תומכי טרור".

על פי הדיווח של יערה שפירא, מבירור עם אנשיו של לפיד, הוא אכן התכוון להאשמה כלפי בצלאל סמוטריץ', כשכינה אותו "תומך טרור" – כינוי שעד כה שמר רק לבן גביר.

סמוטריץ' נמסר בתגובה: "יאיר, פשוט תתבייש. יש גבול לשנאה ולהסתה, יש גבול לדמוניזציה שאתה יכול לעשות ליריבים הפוליטיים שלך. נפתלי, גדעון, אין לכם מה לחפש עם לפיד, ועם כל כך הרבה פילוג ושנאה שהאיש הזה מפיץ בחברה הישראלית".

יו"ר מפלגת הציונות הדתית כתב הבוקר בטוויטר: "תראו חברים, צריך שיהיה ברור: ממשלה עם השמאל היא ממשלת שמאל. עזבו אתכם סיסמאות ומסכי עשן. או שתקום אחרי הבחירות ממשלת ימין על מלא של המחנה הלאומי או שתקום ממשלת שמאל של סער, לפיד, בנט, מיכאלי, ליברמן וניצן הורביץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים