שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: בשבוע הבא נעלה את החוק לפיזור הכנסת
בחירות בפתח?
ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד כי בשבוע הבא יעלו את החוק לפיזור הכנסת גם אם כחול לבן לא תתמוך: "הגיע הזמן לצאת לבחירות"
יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יושב ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, אמר בפתח ישיבת סיעת יש עתיד כי בשבוע הבא יעלו את החוק לפיזור הכנסת גם אם כחול לבן לא תתמוך בה, מאחר ו"הגיע הזמן לצאת לבחירות".

את ההצהרה פתח לפיד ואמר כי "ב-2 לדצמבר, יום רביעי הבא, אנחנו נעלה להצבעה חוק לפיזור הכנסת. לא נמשוך אותו ברגע האחרון. לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות. מהממשלה הזו לא ייצא כלום. מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם. הם לא עובדים בשביל אזרחי ישראל. רק בשביל עצמם. הכסא לפני הכל".

עוד הוסיף לפיד ותקף: "בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג'ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות. אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים. אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה. שאפשר לסמוך עליה שתחזיר את אמון הציבור בהנהגה ותוציא אותנו מהבוץ".

לפיד הוסיף וקרא לכל סיעות האופוזיציה להצביע בעד פיזור הכנסת: "אני קורא לכל סיעות הבית: זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים