שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפנות בוקר – הוחרמו רכבי המשפחות בחומש
בעקבות צעדת האלפים?
ישיבת חומש: "ממשלת בנט-שקד יורקת בפרצופם של האלפים שצעדו לחומש, אנחנו, מחוייבים לציבור הענק שתומך בנו, נמשיך להיאחז בחומש"
הכניסה לישוב חומש | צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה
ח"כ כלפון בבית המשפחה שרכבה הוחרם |
צילום: ישיבת חומש

לאחר שבחול המועד עשרות אלפים צעדו בצעדת תמיכה בחומש, הגיעו הבוקר כוחות משטרה גדולים כדי להחרים את הרכבים בהם מתגוררות משפחות הישיבה בחומש.

רק בשבוע שעבר התפרסמה התבטאות של בני גנץ שאמר: "כולם בממשלה יודעים שחומש תפונה בקרוב" והבוקר הגיעו כוחות רבים של משטרה והחרימו את הרכבים ששימשו את המשפחות למגורים. משפחות הישיבה מתגוררות ברכבים בעקבות הרס בתיהם לאחר רצח יהודה דימנטמן ובמסגרת החלטת הממשלה להרוס את חומש.

לטענת הישיבה הרכבים הוחרמו באופן לא חוקי וללא צו ובתגובה לטענה הבהיר אחד ממפקדי המשטרה כי פועלים על פי חוק ההתנתקות וההחרמה בוצעה על פיו.

אחד מן הרכבים המוחרמים הוא רכבה של משפחת שטאל המתגוררת בחומש כבר 3 שנים. כשלושה שבועות לפני הרצח ביקר בביתם ח"כ יום טוב כלפון שהבטיח שידאג לאברכים ולישיבת חומש בכל מצב. בעקבות הרצח של יהודה דימנטמן נהרס ביתם של שטאל וכח מג"ב שומר תדיר במקום שלא ייבנה מחדש. לכן, נאלצה המשפחה לעבור לגור ברכב שהוחרם הלילה.

מישיבת חומש נמסר: "כאילו ששכחנו את ההתנהלות הדורסנית של הממשלה בדרך לביצוע חוק ההתנתקות. הבוקר קיבלנו תזכורת כואבת לממשלה שבוחרת בדרך של התעמרות באזרחים ומפעילה הכל כדי ליישם בשטח את תוכנית ההתנתקות. ממשלת בנט-שקד-גנץ, מקדמת ביודעין ומרצון את תוכנית ההתנתקות ועושה זאת כפרס לרוצחי יהודי דימנטמן הי"ד".

"במקום להקשיב לרחשי הציבור ולעשרות האלפים שצועדים שוב ושוב לחומש, בוחרת ממשלת בנט-שקד לירוק בפרצופם של האלפים ולהוכיח שתוכנית ההתנתקות תושלם על ידם. אנחנו, מחוייבים לציבור הענק שתומך בנו, נמשיך להיאחז בחומש ומזמינים את הציבור להמשיך, להגיע ולבקר בישיבה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים